Som din fitta!

Men aj!
Septum är svullet och gör ont,har inte kunnat downsize'a ännu för jag vill fan inte peta på ringen.
Det ser inte ett dugg bra ut nu eftersom diametern är för stor men,men..det får jag leva med tills svullnaden gått ned.
Och förkyld är jag,superfin kombo,haha.

Igår var det typ världens slappaste dag,glodde på dokumentärer större delen av dagen då ingen orkade göra något.
Majki är jätteförkyld stackaren även fast han vägrar erkänna det,haha.
Leeloo hostade som en galning igår kväll,efter både Mollipect och Lepheton samt massa spyor så kunde stackaren somna.
Alltså,hennes hosta..den brukar inte hålla på så här länge.
Jag ska fan ringa till vårdcentralen på måndag och kräva ett allergitest,jag blir orolig.

Under eftermiddagen orkade iaf jag och kidsen oss bort till Lidl för att handla lite.
Eftersom det snöat asmycket så tog vi med oss pulkan för att få med oss maten hem liksom...
meeeen,det gick mindre smidigt då nästan all snö på trottoarer etc redan smält bort!
Det såg nog smått roligt ut när vi går där med en pulka med tre matkassa i,drar den på asfalten.
LOL!
Det var inte häftigt...
Och jag blev så irriterad!
Men men,till slut kom vi hem.

Mycket mer än så hände inte igår.
Eller jo,men det var under natten och jag har röda märken på röven *blink blink*

Åh,Majki fällde bästa kommentaren i förmiddags.
- "Min näsa är som din fitta,den blir våt hela tiden"
Jag dog lite av skratt,så sjukt jävla bra!

Idag var vi bort till djuraffären för att köpa mat till ena ormen som matvägrar,men vi kämpar på.
Samt mat till Omran.
Efter det till netto för att köpa lite smått som behövdes.
Jag har vart lite grinig idag,tror det berott lite på att jag inte känner mig riktigt på topp men jag vet inte.
Vilket fall som helst så kände jag mig piggare och gladare efter att ha vilat ett litet tag på soffan.
Vaknade av majki som tatt ut ena ormen och lagt på mig,den grejade vid mitt öra,haha.

ÅH ÅH ÅH,vet ni?
Jag har gått ned 1,8 kilo till!
Det är helt fucking underbart och jag är så glad!
YAY!

Nu väntar jag på att ponken ska komma ut ur duschen så man kan slå på en film och so :)

Nattinatt//HellA

BTW så har jag nu downsize'at septumringen...nu känns det myyycket bättre!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Jodine

Då var det säkert ni som smittade mig hemma hos Robin sist, jag har varit sjuk som ett as hela veckan, tack som fan för det! xD

2011-03-19, kl 21:20:32
Skrivet av: Starsprinkle

hahaha varsågod stumpan XD

Spike som smittat oss dock..innan det vette fan vart det kom ifrån ..

2011-03-19, kl 21:45:59
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Så när ska du posta bilder på din piercade fitta då? ^^

2011-03-20, kl 01:16:45
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: haha det kommer jag aldrig visa i bloggen XD

2011-03-20, kl 09:08:45
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0