Svärmor såg mig naken!

Ja,min svärmor har sett mig naken,och även min mutta på mycket närmre håll vad alla svärmödrar sett.....I guess.
Eller ja,före detta svärmor..Henkes moder.

Hur fan gick det till då?

Jo,jag och Henke böt telefon igår.
Min gamla w995 sålde jag till Maud (hans mor) som han senare köpte av henne.
Sen bytte vi då som sagt och senare igårkväll bytte han den mobilen med sin mor mot en annan.
Invecklat?
Skitsamma,hehe.
Jag var inte ett dugg nöjd med min SE J20i  Hazel nämligen,saknade min SE W995 som fan med tanke på det underbara ljudet,bildkvalitéten etc etc.

Well,anyhow...

Bytet mellan Henke och mig blev lite hastigt så jag hann inte överföra något från den mobilen till min 995a.
Tidigare idag så kom jag på att - shit,bilderna ligger säkert kvar,Henke har antagligen glömt radera dem.
Smsade Maud och sa nåt i stil med : 'Henke har säkert inte raderat bilderna i fotoalbumet,så där har du nåt kul att titta på'.
Och hon är ju så jävla underbar,hon är så cool på alla sätt och vis.
Många hade säkert freakat ur men hennes svar blev bara 'Ja de var bra (smilegubbe),raderade dem ifall någon annan skulle pilla med telefonen'.
haha.
Lovely!

Bilderna jag pratar om var alltså bilder på naken hella samt flera bilder på min piercade fitta.
Höhö!
Hade det vart någon annan än Maud så hade jag tyckt det var pinsamt som fan,men eftersom det var just hon så är det lugnt :D

Här kommenterar du:
Skrivet av: nathalie

hahaha skönt att det inte var nån annan :D :D hade kunnat bli riktigt pinsamt :D :D



2011-03-02, kl 17:13:31
URL: http://giftigmamma.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag erbjuder härmed 45 miljoner rikstaler, mynt, för dessa bilder. Ifall du accepterar erbjudandet kom till parkeringsplatsen vid natt tid iförd en trenchcoat. Obs: ifall bilderna på din piercade fitta är av hög upplösning dubblar jag erbjudandet till 90 miljoner rikstaler.

2011-03-02, kl 17:14:09
Skrivet av: Starsprinkle

Natta: jaa,men eller hur..hahaha:-d



Anonym: Vilken parkering då?;-P

Jag äger ingen trenchocat tyvärr.

Och alla dom pengarna i mynt,det kan jag inte bära hem själv.

Vad är hög upplösning enligt dig?

2011-03-02, kl 21:59:07
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Vilken parkering som helst, och du behöver inte ha på dig något alls om det nu är vad du vill ;) Kan nog fixa pengarna digitalt för din skull hehe. Hög upplösning är så pass bra kvalitet att jag kan sätta upp en enorm bild av din fitta på min vägg, så pass stor att den är som en dörr som man kan gå in i och din piercing är lika stor som min arm ;)

2011-03-02, kl 22:19:04
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: Fan då,då räcker inga 5MP ;-P

2011-03-02, kl 22:29:15
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Damn you foul woman!

2011-03-02, kl 22:39:19
Skrivet av: Sara

Hahaha vilken tur det var hon :-d

Tänk om du sålt den på loppis eller liknande ;)



Och om jag får en del av pengarna kan du låna mig kamera att fota med har 14mp så borde räcka att förstora den då ;)

2011-03-03, kl 11:53:31
URL: http://nyinsikt.wordpress.com
Skrivet av: anniz

Hahahahaha, tur att det var till din f.d svärmor och inget du sålde på blocket eller tradera :p

2011-03-03, kl 16:23:56
URL: http://fakeasaweddingcake.blogspot.com/
Skrivet av: Starsprinkle

Sara: höhö fan va bra..ja,då borde det gå att göra en fin förstoring ;-)

2011-03-03, kl 18:31:42
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0