Stygn....och sånt.

Godmorgon *gääääsp*
Blev fan inte mycket sömn denna natten kan jag lova men jag ska inte klaga..värt det? aaah ;)
Kaffeklunkande deluxe nu i hopp om att vakna till liv.

Spikey är fortfarande dålig så han är hemma även idag.
Jävla feber att inte försvinna.
En rejäl förkylning har gossen åkt på.
Den andra vildingen är icke hemma faktiskt.
Hon for upp till Jämtland igår igen :)
Henke fixade så hon kunde åka upp tillsammans med sin farfar igår eftermiddag.
En mycket mycket glad liten dam blev det!
Det var inte alls planerat,så det blev lite småstressigt att komma på vad som skulle packas ned i resväskan och inte.

Slapp dag igår vilket var helt okej faktiskt.
Marie var här och drack lite kaffe samt snackade skit as usual <3
Framåt kvällen traskade jag,Majki och Gottis bort till Robin.
Där dracks det lite kaffe så gaddade Majki stygn runt min ena tumme,awesome.
Och crap att det gjorde ont på tummen,särskilt på själva insidan.
Inte ett dugg skönt,jag lovar!
Satt där och grimaserade medans Robin satt supernära mitt ansikte och bara log för jag plågades,hahahahaha!
Svullen tumme...ja.
Sen var det Majkis tur att gaddas lite mer på ena armen.
Är så jävla glad att Robin och jag fått upp den där braiga kontakten vi hade förr :D
Störda lilla människa!

Efter vi var klara med allt där knalldes det hemåt,slappade och gjorde mest ingenting vilket var rätt najsigt.

Jag veeeet att ni är superäckligt nyfikna på saker och ting kring mig nu,jag förstår..
Men hold your horses gott folk,jag ska uppdatera er....men inte ännu.

Idag ska jag till arbetsförmedlingen,nervööös!
Sen är det lite småärenden här och där.
Hej och hå,nu ska jag fylla på kaffemuggen.

//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Nyfiken på allt som händer är bara förnamnet ;-) Mannen ser dessutom bra ut ju!! Och tänk då på att jag är flata;-)



Tatuerigen måste du visa ju.



Jag ska åxå till arbetsförnedringen idag...om 2 timmar, det är ju alltid lika kul...

Hoppas du får ut nåt vettigt av det!

2011-03-14, kl 12:03:12
Skrivet av: Anonym

jag hoppas du är medveten om att vi alla vill ha ett låångt inlägg om var,när,hur och varför med din nya toy.så fort du får en stund över

2011-03-14, kl 22:24:54
Skrivet av: Starsprinkle

Thina: hehehe,jaa,klart ni är nyfikna ;)



Anonym: jaså du,hähähä..Meeeeen,han är ingen toy..

Men ja,det kommer!

Hold your horses!

2011-03-15, kl 09:07:53
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0