44 senare

Kände mig rätt snygg idag och då fotar jag mig själv.
Även fast jag är fräknig som fan nu när det är sommar och allt...
Räknade just bilderna:
Hahaha 44 foton senare ^^
Men sen är det ju så att jag bara är nöpjd med typ 7 (?) av dem..
Yupp yupp.

Verkar som min videobloggning är uppskattad,fan vad kul :)
Kanske gör fler då,lite då och då liksom.
Men då ska jag skriva upp innan vad fasen jag ska babbla om,annars står det stilla och det blir sådär kort som denna första gången,haha.
Jaja.

Var på Familjens Hus idag alltså.
Det bjöds på Makaronipizza vilket jag enbart tyckte lät jätteäckligt.
Jag föreställde mig makaroner på pizza liksom,men så var det icke.
Det var makaroner i botten på en plåt..sen äggstanning,tomater,riven ost,kryddor etc.
Blev riktigt gott faktiskt.
Och så SKÖNT att slippa laga mat själv,helt wunderful!

Kanske,kanske,kanske ska se 'Sisters Of mercy' i november i Göteborg med Majki.
Det återstår att se :)
Vore ju lite coolt faktiskt.

Imorgon blir det av upp på byn.
Tar sällskap med morsan medans kidsen är i skola och på dagis.
Ska nämligen hämta ut kläderna till Spike som jag beställde förra veckan :)
Micket najs.

och det var fan allt för mig idag.

Hej hopp gummisnopp//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: HannaStar

Hihi känner igen mig. Tar också alltid massvis med bilder när jag känner mig snygg och så blir man bara nöjd med ett fåtal :P

2011-05-26, kl 12:12:15
URL: http://hannastar.blogspot.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0