Bättre + grillning

Igår kom Fredde hit och hjälpte till med kidsen.
En mycket tacksam hellA var det minsann.
Han hade kommit tidigare om han kunnat men det är mycket med bandet,de spelar in skiva i studio och håller på.
Kul för dem :)
Det är mycket mer med inspelningar än man kan tänka sig egentligen.
Tar sjukt lång tid och kostar för jävla mycket.
Det är då man ska vara signade hos ett skivbolag som de är.

Under eftermiddagen kände jag mig piggare så vi drog igång grillen på balkongen,grillade lite korv och burgare.
Lillebror var här oxå,riktigt trevligt även om jag inte kände mig på topp.
Gott med mat men varenda gång jag svalde kändes det som massor av supervassa rakblad i hela halsen,inte så jävla skönt.

Framåt kvällen for han hemåt och jag stoppade barnen i säng.

Ohh,nimorse kom sötaste Elin hit och lämnade 'Strepsils' till mig.
Daaaamn så snällt,tack tack tack!
Glad jag blev!
Hoppas de lindrar lite.
Febern är iaf inte märkbar,den kanske är borta..borde ta tempen men ändå.

Spike hade 39graders feber igår stackaren och hans hals är med svullen.
Så han är hemma från skolan även fast han känner sig bra idag,får se hur läget är imorgon.
Hoppas lillfisen klarar sig.

På fredag blir det en liten gaddning.
So much pun! :)


(Kattjävel som gör mig nervös genom att ligga där på kanten och balansera sig med hjälp av fettet)


Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Vilken fin vitsippsskog ni har utanför :-) Påminner om min gamla lägenhet i småland! Här har jag en stor väg utanför...



ÅÅ jag vill åxå grilla på ballen, men orkar aldrig rengöra grillen...den är typ skitig sen förra sommaren..men jag borde ta tag i det! Allt blir sjukt mycke godare om man grillar:-) Elgrill är guld att ha när man har balkong!



Hoppas du är bättre idag!

:love:

2011-05-09, kl 21:33:45
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Anonym

S har verkligen lagt på sig och blivit rund, tror du ska hålla koll på han för sånt där går fort i den åldern.

2011-05-09, kl 23:05:29
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: jodå,jag vet.

Och vi kämpar med det faktiskt.

Pratat med skolsköterskan etc etc etc.

Och här hemma äter han INGET som kan få honom att öka i vikt.

2011-05-09, kl 23:41:46
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Jeanette

Ska du tatuera nr 13 på fre?? ;)

2011-05-10, kl 22:54:59
Skrivet av: Starsprinkle

Jeanette - you'll see ;-)

2011-05-11, kl 13:45:33
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Jeanette

Min ex-man har studio i närheten av dig och dom tatuerar ju nr 13 för 13 kr på fre, tänkte om det var dit du skulle ;)

2011-05-11, kl 18:59:59
Skrivet av: Starsprinkle

Jeanette.

Jaså,är det exmannen?

Jim då eller?

2011-05-12, kl 06:12:15
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Jeanette

Japp det är Jim.

2011-05-12, kl 16:39:10


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0