Genomborra min kropp + socialen!

Sådär ja,barnen i sina sängar och jag njuter av underbara 'Aesthetic Perfection' som jag upptäckte igår eller om det var förrgår.
Jag blev kär på en gång!
Brukar passa på att dra på ordentlig volym när kidsen inte är hemma,låter musiken genomborra hela min kropp - helt galet underbart.
Love it!


Håller på med tvätten nere i källaren och gjort sedan eftermiddagen.
Väntar bara på det sista nu som är i tumlaren.

Sooooc var här idag :D
När jag fick pappret med tiden etc så ringde jag nämligen upp dem och sa att de lika gärna kunde komma hit,har inget att dölja liksom:
Så de kunde snoka runt om de ville.
Jag var inte särskilt orolig bara förbannat jävla nyfiken på vilka grunderna var till anmälan.
Satte oss ned och pratade och jag fick veta att det inte ens handlade om mig utan om den andra vårdnadshavaren O.o
Kunde de inte skrivit det i pappret liksom?
God damn it!?
Fatta som jag undrat.
Fick även veta namnet på personen då det inte var anonymt.
Men,men..eftersom det inte handlade om mig kan jag ju därmed inte gå in mer detaljerat på det.
Får se i mitten av nästa vecka vad som sker härnäst.

Köpte en beg. superfin skrivare idag.
Hittade på Blocket och så var det supernära mig.
En Canon nånting.
Skriver ut fan så mkt snabbare och tystare än min förra gamla sak.
Så är patronerna myycket billigare till denna än till min Lexmark.
Så jag skrev ut lite bilder som kidsen o jag satte oss och färglade sen,massa trevligt :D
Älskar att färglägga,det e skitskoj ^^


Well,well.
Det får vara allt för idag.

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Jonas lindh

min absoluta favortjävlablogg:)

2011-05-25, kl 22:59:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/jonaslindh
Skrivet av: Martina

Skönt att de gick bra iaf! Du, vart skriver du ut sånna där bilder man fyller i? :-d

2011-05-25, kl 23:00:56
URL: http://sallyhoe.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Jonas: Åhhh,goo du är då! :love:



Martina: Jadu,jag brukar bara googla på typ 'coloring' eller 'coloring pages'

2011-05-26, kl 06:15:29
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0