kebabrulle

Ouff,jag är fortfarande jättemätt efter middagen.
Idag unnade vi oss hämtmat från onlinepizza.
Det var längesen.
Jag tog en kebabrulle som jag såg fram emot men man har liksom vant sig vid att inte äta snabbmat så det var inte alls lika gott som innan,Spike delade min åsikt.
Leeloo petar bara i sån mat,så hon har aldrig nån åsikt i den frågan.

Vart ganska så mycket slödag denna onsdag.
Trött efter gårdagens Atarax.
Nackdelen med de små jävlarna är att jag blir seg o trött.
Har bara småplockat lite här hemma idag,druckit massa kaffe,vilat och inte särskilt mycket mer.

Längtar tills Gottis kommer tillbaka så jag kommer ut och rör på mig!
*saknar min vovve*

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0