Låg stressnivå & söt vän.

Ahh,nyduschad och insmord,lovely.

Sitter nu och kopierar över lite ny musik från datorn till mobilen så jag har något shysst att lyssna på när jag åker tåg och buss på onsdag.
Åka iväg utan musik i öronen,det funkar bara inte,så enkelt är det.

Dagen har vart jätteskön.
Med bara den förstfödde hemma så blir min stressnivå så låg.
Då jag vet att det inte blir massa bråk,gnäll,gråt,pipande,käftande etc etc.
Kunna ladda mina batterier så jag får mer tålamod och blir en ännu bättre mamma,that's the shit I tell ya!

Well,anyhow...

Beställde biljett till Trollhättan idag,så nu är det klart.
Skrev ut den och nu ligger den och väntar på att få användas :)

Mamsen var här i eftermiddags.
Vi drack lite kaffe och tittade i nån klädkatalog o dreglade över allt vi ville ha.
Sen kom Spike hem från skolan o hade order från mig om att städa rummet.
Så plockade jag inne på Leeloos rum sålänge.
När morsan gått var det dammsugning och skurning av golven som gällde till ljudet av 'Aesthetic Perfection'.
Cammade lite med Majkibaby,sen var det dags att laga mat.

Har jag sötaste vännen då?
Efter vi käkat så tittade Marie upp en snabbis.
Hon hade med sig en burk med nylagad chili con carne samt en bit nybakat bröd.
Galningen hade lagat sjukt mycket,stått och hackat grönsaker i TVÅ TIMMAR!
Hon är inte klok.
Så tyckte hon att vi skulle få lite.
Supersöta,underbara Marie <3
Glad jag blev!
Smakade lite granna och riktigt jävla gott var det.
Så har vi middag imorgon.
Hääärligt att slippa laga mat ;)

Satt och spelade lite "Vem Där" med sonen under kvällen.
Jag älskar det spelet och har alltid gjort.
Mysigt att sitta bara han och jag <3


Imorgon måste jag bort till Netto och hadla lite kattsand osv.
Sen packa min väska med nödvändigheter och icke nödvändigheter inför min Majkivistelse.
Känns som jag fan skulle behöva en resväska,men någon sådan äger jag inte.
Eller mja,en stor jävel som Leeloo har när hon ska upp till Henke,men den är för stor.
Skulle behöva en sån mitt imellanstor typ,undrar vart man hittar såna billigt?

jaja,nu ska jag väl snart krypa ned under täcket o förhoppningsvis drömma våta drömmar//HellA

Blev inget videoinlägg idag,får se..kanske imorgon.
Avslutar med en bild på finaste Pungis <3

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0