Saknad!

Saknad!
Fy i hela helvete så jobbigt det är.
Imellanåt känns det som hjärtat ska slitas itu.
Jag vill ligga i hans famn och känna hans händer mot min hud.
Hans mjuka läppar mot mina.
Känna hans doft.
Avstånd suger!
USCH!


Han skulle egentligen ha kommit i helgen och vi skulle eventuellt ha dragit iväg på spelning med bland andra 'Skitarg' samt min väns band 'Nex Erus' men det sket sig tyvärr.
Så vi får se om jag kan ta mig till honom nästa helg..
På cruising,vore riktigt riktigt skoj *hålla tummarna*
Annars skulle han komma.
Längtar,längtar,längtar!

Under sena eftermiddagen knallade jag & Leeloo bort till OKQ8 där vi köpte varsin glass och cigg till mig.
Sen hemåt för att laga lite mat.
Spike hade visst käkat middag hos mormor så jag grillade lite korv till mig och lillfisen som vi käkade med bröd.
Funkade.

Rengjorde hyllorna i dörren på kylskåpet i brist på annat...
Småplockat lite,lyssnat på 'Skitarg' på hög volym och inte mycket mer.

Hej och hå,det var min dag.
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Pia

tyckte färgen blev cool i håret :)

2011-05-19, kl 20:42:27
URL: http://mammas-triss.blogspot.com/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0