Smaklökar + aldrig mer.

Snacka om att mina smaklökar ändrat sig totalt när det kommer till dryck.
Shit alltså,hur det kan bli.
Jag har ju enbart druckit kolsyrat vatten,ja och lite vanligt kranvatten alla veckor.
Vad är det nu..typ 7 veckor eller nåt tror jag..eller 8 imorgon?
Jag har inte riktigt koll,men det e massa veckor iaf.
Så när vi käkade på McD häromdagen då tog jag en Sprite för vanligt vatten kändes tråkigt då.
Jag brukade alltid ta Cola Zero så jag blev förvirrad och visste inte vad fan jag skulle ta istället liksom.
Well,anyhow.
Det var inte gott nånstans!
Smakade enbart konstigt.
På en skala på ett till tio så skulle jag väl ge betyget 2 kanske ,på sin höjd.
Läsk är inte gott alls!
Och jag älskar att mina smaklökar ändrat sig,yay!


Oh,posten kom nyss.
Ett paket att hämta ut.
Vet att den innehåller något jag kommer lotta ut i veckan typ,nyfikna? :)

Oh lord.
På facebook vet väl alla att det alltid cirkulerar olika 'kopiera detta' grejer?!
Well,antar de flesta vet det iaf.
Jag gjorde detta,enligt bilden nedan.
45 jävla pers,så ska jag erkänna i allas loggar någonting.
Typ 'jag erkänner att vi borde träffas oftare' eller vad fan som helst.
Har de flesta avklarade men det tar aldrig slut.
trodde att några skulle gilla inlägget,men fan.
Gaah,jag gör fan inte om det!
LOL!


USCH vad avundsjuk jag är på min vän N som idag var i Sthlm och satte in hornimplantat i pannan.
FAN,avundsjuk så det gör ont.
Så klöv han tungan för lite sen.
Jag måste börja spara pengar på något underbart sätt >_<

Här kommenterar du:
Skrivet av: HannaStar

Som svar på din kommentar: Aww va goo du är gumman ^^ :love:

2011-05-27, kl 06:50:55
URL: http://hannastar.blogspot.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0