Tar tillbaka & 'sponnan'.

I och med allt detta med kriget och hela köret så kom det alltså ett papper till mig där det står att jag är anmäld till soc pga oro kring barnen.
Klart som fasen jag tror det är 'ni vet vem',det passade in som handen i handsken.
Skulle vem som helst tro.
Dock efter lite samtalande med 'ni vet vem' så tror jag ärligt talat inte det är hon som lagt anmälan.
Tror hon är sann på den punkten.
Så det tar jag tillbaka rakt av!
Jag är inte den som beskyller folk för saker i första taget.
Men lugn,lugn.
jag kommer få veta vem det är ;)

Sitter här och dricker typ den femtioelfte koppen kaffe för idag.
Spike sitter och kollar 'Du är vad du äter' i programbiblioteket och Leeloo slocknade på soffan efter att ha busat hela dagen.

Imorse hade vi tråkigt så vi tog oss en promenad bort till Netto samt djuraffären.
Leeloo bestämde sig för att vara finklädd ^^
Den lilla posern..

Handlade lite behövligt men på djuraffären fanns inte det jag skulle ha.
Sedan ägarna gick i konkurs (Sofia & Bobo) och själva 'Arken Zoo' koncernen tog över så var allt helt...dåligt.
Fanns inte alls lika mycket som innan.
Trist!



I eftermiddags knallade vi bort till spontanlekparken som jag nu alltid kommer kalla för sponnan (interngrej,hahaha) för att umgås lite med finaste Sandra och hennes kids.
Spike ville inte följa med,han hade fullt upp med sin vän och han är så stor nu så det är inte ett dugg ballt att hänga med morsan,hehe.
Leeloo och jag gick dit lite innan Sandra och company kom.
Hon for runt på sin sparkcykel medans jag satt och sörplade jordgubbsvatten och log åt henne ^^


Sen satt vi där allihopa och snackade,kollade på de galna ungarna etc.
Tyckte det kändes som min sista brud fattades -Marie- så jag messade henne o hon kom med sina dogs.
Mycket trevligt att hänga i 'sponnan' med mina bryyyydar! <3
Ni är underbara!

När vi var klara där gick vi hemåt och jag påbörjade middagen.
Blev lite spaghetti och köttfärssås.
Fuskade som fan och hade köpt hem färdig på burk,för den är så inåt helvete god.
Den från Findus ni vet..tror det är Findus jag menar iaf.
Så hällde jag i massa grädde i den,blev skitsmaskigt.

Idag ringde Kristina från arbetsförmedlingen och berättade att det sket sig med städpraktiken :(
De hade för mycket folk nu i sommar med sommarjobb etc.
Vart fan ska jag hitta en plats att ha min arbetsprövning på???

Avslutar för ikväll med ett megafett GRATTIS till min kärlek nummer 2 - Steve Haworth- som fyller år idag!
Innan jag dör ska jag ha träffat & pratat med honom,punkt slut. <3

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

kan det vara din fd fader?

2011-05-21, kl 11:50:20
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym - mjo,det finns ju en chans.

Vet mer i veckan :)

2011-05-21, kl 12:02:21
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Ann-Sofie

Du, ville bara säga att LeeLoo är ett av de vackraste flickebarn jag sett i mitt liv! Förutom mina tre såklart ;) ^^,

2011-05-21, kl 12:48:07
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Ann-Sofie : Åhh men vad goo du är,tusen tack!:love:

2011-05-21, kl 15:01:54
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: mary

jag funderade oxå på det om det kunde vara din ex-far. han är väl bitter och grinig

2011-05-21, kl 19:21:33
URL: http://janemary.blogg.se/
Skrivet av: panodilkrokodil

Åh vad söt din dotter är och det råder ingen tvekan om att barnen är lyckliga. Hälsningar från en gammal Bloggspace vän :-)

2011-05-21, kl 23:17:51
Skrivet av: Starsprinkle

Hihi ja,panodilkrokodil känner jag minsann igen :D:-)

2011-05-22, kl 00:13:37
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0