Tillbaka till vardagen.

Fan,idag sattes det i kraft.
Att man bara får lyssna begränsat på Spotify.
Det SUGER stenhårt,så jag måste fan betala för skiten.
Ofta man kan lyssna bara 10 timmar liksom.
NO WAY!

Nyss färgat håret med Directionstoningen jag fick.
Tyvärr fäste det bara lite granna,men bättre än inget.
Funderar dock på om jag ska bleka skiten typ i slutet av månaden och färga det riktigt intensivt lila samt lite svart.
Älskar den kombon.
Eller kanske blått och svart.
well,well tid att fundera finns ju.

Under tidiga kvällen här kom Henke hit med Leeloo.
Så nu är allt tillbaka till det normala igen med tjatande,gnällande och full rulle på alla sätt och vis.
Hej hopp gummisnopp!
Henke stannade ett par timmar för vid 21 ungefär skulle hans tåg avgå upp mot Östersund.
Fy fan för att åka tåg i ungefär 9 timmar,lite mer än så.
Leeloo har vart borta rätt länge.
Förra fredagen åkte hon ju hemfrån till sin pappa/farmor.
Hon har haft det jättebra så nu hoppas jag hon klarar sig på det ett litet tag,eller ett långt tag,fast det är mindre troligt.
Hon är och har alltid vart pappas tjej liksom.
Shit,igår var de på marknad i Pålsboda och ungen hade åkt karusellen 'twister' med henke.
Helt insane att hon vågade och inte blev rädd.
Hon ville mera!!
Hahaha.
Spike i den åldern - han skulle åka en sån mini bergochdalbana för barn,men det slutade med att han skrek o grät så jag fick be dem stanna den så han kunde hoppa ur.
Vilken enorm skillnad på kids liksom.
well,well..

Jag har ingen hund hemma.
Känns otroligt tomt och mycket konstigt måste jag säga.
Hon är nu hos uppfödaren (Linda) tills på lördag för att lära sig cykla,bantas ned och så ska hon även på utställning.
Wiiiierd,man är ju så sjukt van vid att ha henne här.
Grät till och med en skvätt eller två pinsamt nog xD

Det slutar aldrig klia på halsen,jag får fan spasmer!
Skrubbade som fasen igårkväll när jag stod i duschen och idag har jag smört flera ggr med två olika kortisonsalvor men det har hjälpt noll.
GAAAH!
Det jag lärt mig av detta är att nästa gång en spindel sparkar hår på min tröja,så tänker jag inte använda den igen förräns den är tvättad.

Tack för mig//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust

Lära sig cykla?! :-P

2011-05-02, kl 07:12:55
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Ann

Ööhh- lära sig cykla?

2011-05-02, kl 10:13:29
Skrivet av: Starsprinkle

haha,my bad..alltså,lära sig springa bredvid cykeln xD

2011-05-02, kl 17:42:57
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0