Julgardiner - bort!

Köpt Spotify så nu kan jag lyssna bäst fan jag vill utan att behöva oroa mig för att mina minutrar går åt,yay!
*skakar på röven*

Hör & häpna - jag tog ääääntligen ned julgardinerna i köket idag.
Halleulja.
Drog fram de 'vanliga' gardinerna och strök dem.
Hängde upp och vips så blev det lite ljusare och trevligare.
Älskar mina ödlegardiner ^^
Har fan tänkt byta...i...typ..massa månader,haha.



Annars idag då?
Plockat och grejat as usual.
Utfodrat snailsen,jäävlar vad de äter.
Så coolt att se hur de smaskar i sig det de får.
Imorgon ska jag leta efter frukt/bär träd/buskar och plocka blad från dem.
Nyttigt och smakrikt för Fluder & Fluster. :D

Några har undrat om jag har kvar igelkotten (omran heter han fortfarande) och ja,klart han är kvar :D
Min lilla taggiga älskling ju. ♥
Han ligger och sover nu men jag var elak och bäddade fram honom ur hans lilla rosa filt och knäppte ett par bilder på honom.

Han är lite för fet för dietmaten på djuraffären har vart slut,så han har fått käka vanligt torrfoder.
Jävla pissutbud de fått som sagt sedan de förra gick i konkurs :(

well,well.
Tror inte jag har så förbannat mycket mer att berätta om idag så det får nog räcka.
nu ska jag camma vidare med den finaste pojkvännen <3

/HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Ullis Wessman

Hej på dej!!! hehe..det var illa.. har du inte tagitbort julgardinerna förräns nu?? annars heter det ju att julen varar ända fram till påska, men du tog det ett steg till. nästan till julen varar ända fram till nationaldagen..hehe... kram på dej

2011-05-24, kl 08:10:40
Skrivet av: Starsprinkle

Ullis - jaa,jag tar det mesta ett steg längre ;-P

2011-05-24, kl 08:19:15
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0