Träffa nätvän i Skövde.

Imorgon blir det tågbyte i Skövde.
Kommer vänta där lite mindre än en timme och då tänkte jag på att jag faktiskt har en nätvän där.
Frågade henne om hon vill ta en Pressbyrånkaffe för att fördriva tiden och det ville hon :)
Första gången vi träffas,det blir nervöst som fasen men jätteskoj :D
Och jag blir så impad av mig själv som tagit mod till mig o frågade om hon vill träffas,whoop whoop.
Jag är så bra!
Anniz heter bruttan btw och om ni vill läsa hennes blogg klickar ni HÄR!

Här kommenterar du:
Skrivet av: anniz

Det ska bli så kul så :D

2011-05-31, kl 14:31:28
URL: http://painslut.blogg.se/
Skrivet av: Ika

Förstår precis hur du känner det! Det är verkligen skitläskigt att "testa" sig själv och vad man vågar!

Själv ska jag åka tåg helt själv nästa vecka med två!! byten på stationer där jag aldrig varit och bara 10 min mellan bytena!

Blir nervös bara jag tänker på det, men det ska gå så bra så har jag bestämt!

2011-05-31, kl 21:12:19
Skrivet av: Starsprinkle

Ika: ohh,jag känner din nervositet!

Vet precis hur du känner!

Jag håller tummarna för att allt kommer gå bra,glöm inte att andas! :)

2011-06-01, kl 06:31:55
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0