Katt i toalett.

Åhhh,i förrgårkväll..
Jag skulle precis ta sista pissen innan läggdags,fällde upp locket men av nån anledning stallde jag mig vid spegeln o klämde pormaskar istället.
Efter en liten stund hörde jag ett ordentligt plums o kollade till höger,då ligger Prutten i toalettstolen o försöker frenetiskt/panikartat ta sig upp.
Han far upp o landar på golvet,lämnar en stor blöt pöl efter sig när han far iväg.
Hahahaha,jag dog lite så roligt!

Oh,igår var mamma och tittade på en annan lägenhet.
Mor och bror ska äntligen ha egna lyor.
Mamma kommer bo i samma uppgång som mig,snett ovanför och lillebror kommer (antagligen) bo på samma gård fast i ett annat hus.
Awesome.
Vad kul att ha mamma som granne,då kan jag bara gå en trappa upp o tråka istället för att sitta här o tråka själv.
Jävla tur dock att vi inte ka bo vägg i vägg.
När man har sexuella aktiviteter i sovrummet liksom,så skulle morsan höra det.
För om jag har det skönt så hörs det,simple as that!
OH GOD!
Då skulle jag dö!
Hahahaha!

Idag blir det att sortera tvätt,dra till Familjens Hus och lite sånt.
Hej hopp gummisnopp,nu ska jag röka//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

´du tycker inte det är äckligt för dina barn att höra? eller du kanske inte har skönt sex när de är hemma?

2011-11-15, kl 12:41:10
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym - när de är hemma så kan jag faktiskt behärska mig.

De har aldrig någonsin vaknat pga att de hört något.

2011-11-15, kl 13:34:26
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Nämen, lilla pruttis då, nyfiken kisse ju.

Tänk att det kan räcka med att vända bort blicken ett ögonblick och så händer sånt där, så typiskt. :P

Videoblogg snart? ;)

2011-11-15, kl 16:47:19
Skrivet av: Starsprinkle

Malin - ahh,antagligen ikväll eller imorgon ;)

2011-11-15, kl 18:00:59
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0