Lite bilder från igår.

En mycket nöjd 5 åring hade jag igårkväll :)
Ni får några bilder sålänge,så skriver jag under dagen!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Vilken fin tårta!:-P du vet att jag snart fylle år va...så du kan baka en till mig;-P



Cakepoopsen ser ju fina ut ju! Fast jag stavade nog fel va...



Då hade hon en fin födelsedag misstänker jag!



Puss

2011-11-10, kl 21:22:02
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Hannah

Hej hej Vilken verklighetstrogen katt hon fick i present Min gotter skulle älska en sån Vart är den köpt? Kan den röra dig eller låta? Tack

2011-11-10, kl 22:23:55
Skrivet av: starsprinkle

Hannah - Nu vet jag inte om du skojar eller om du är seriös men men.

Det är vår kattunge,ingen leksak :-P

2011-11-11, kl 08:40:52
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Hur gör man "klubborna"? :)

Har tänkt maila dig efter min fråga o du sa att ja skulle maila, är lite feg bara men mail kommer ;)

2011-11-11, kl 14:24:38
Skrivet av: Lisa

Ja trodde först också att det var en leksakskatt i kartongen....fick kolla en extra gång,haha =D

2011-11-11, kl 14:50:47
Skrivet av: Anonym

HAHA!! jag trodde med det var en leksak.

Tänkte herre min gud vad den var lik en riktig!



Haha,

2011-11-11, kl 21:58:29


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0