Om jag var en...

Om jag var en my little pony så skulle jag nog se ut ungefär så här.
Och mitt cutiemark skulle vara en stjärna såklart.



Gör en egen genom att klicka på länken HÄR.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Linda

Hej, hoppas allt e bra med er. Jag hörde att du undrar hur det e med Gottis o hur hon har det o så, o vill bara berätta att hon har det jätte bra, hon bor i en jätte bra familj med barn och katter och trivs där. Hon är ute mycket på promenader och får springa lös ofta o busar mycket. Så du behöver inte vara orolig att hon har det dåligt. Om du vill ha information hur det går o foton, så hör av dig så fixar jag det.

2011-11-08, kl 13:30:38


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0