Pickaboo & städdag.

Igår eftermiddag så for vi hela högen till Kumla.
Jag,mor,bror och mina kids.
Det var så mysigt att knalla runt bland alla juliga lampor och sånt,det gillades!
Gick och gick och gick,hittade inte dit vi skulle.
Gick fel några ggr och giiiiiick överallt och ingenstans.
Efter att ha frågat tre pers så kom vi äntligen rätt.
Skulle kolla på en lägenhet åt någon som inte kunde själv.
Oh well,den var fin iaf.
Så gick vi vidare bort till Pickaboo (affär med massa skoj,typ Rustaliknande) där vi köpte lite smått såsom skrivapapper,sulor,termometer osv.
Älskar den affären,ska åka dit igen när jag fått pengar nästa gång.

Vidare med tåget hemåt o de följde med hem på lite kaffe.
Blev en riktig promenad för oss alla,skönt som fasen.

Idag har det enbart vart en städdag.
Gjort hur mycket som helst och blev klar först för en stund sen.
Nu är det jätterent och fint.
Så kommer hjärtat imorgon igen <3

Nu ska jag strax ta en dusch,så ska det bli jätteskönt att lägga sig i en renbäddad säng sen :)

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: anniz

Städa hos mig med? :D

2011-11-30, kl 21:07:35
URL: http://bloodyhandcuffs.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0