Fisar = kärlek!

Så var det söndag..och kväll..
Leeloo är hemma igen och majki som vart här i helgen har åkt hem.
Just för stunden är det lugnt och skönt.
Vi har käkat middag,jag har diskat o dammsugit lite o nu dricka lite kaffe o bara slappa vid datorn.

Men först måste jag skita...
brb.....

Såå :)

Helgen har bestått av filmmaraton,svullande av onyttigheter och massa fisande på varandra ^^
Har kollat på bland annat Iceman filmerna,alla Wrong turn,Asterix,Antz,Ett småkryps liv etc etc etc
Massa mysigt!

Kolla in vilken underbart söt sparkdräkt Leeloo fick i födelsedagspresent av sin farmor+pappa.

Hon ser så übergosig ut så jag dör lite smått.
Och underbar färgkombo!
Nu är det bara Spikey kvar,sen har vi varsin hela familia...han får önska sig en i julklapp :)

Idag pratade Spike med sin pappa i telefonen för första gången på massa massa månader.
Han önskade honom grattis på Fars dag.
Lilla skrutten,han saknar honom mycket!

Jag är rätt kär i grafittinails :)
Vill ha fler färger dock,går ju att leka hur mycket som helst och det blir så förbannat fint.
Tog olika grundfärger på naglarna denna gången,finast blev den blåa grunden ihop med gröna grafittin tycker jag minsann.

Ignorera det som är utanför,ansträngde mig inte.



Nej,nu ska jag ge Omran nytt vatten o mat så han har det fräscht sen när han vaknar,min lilla fiskotte <3

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0