Vantar inne?

Jag fryyyyyser galet mycket!
Vantar inne,det känns lite wierd men vad gör man inte.
Händerna är iskalla.

Fredagkväll o jag sitter här helt ensam,bara djuren här.
Leeloo är hos far och farmor under helgen.
Spike är på disco.
Det blev inget Trollhättan :(

Att passa hundarna vad mysigt.
Den svarta (Dogge) ser ut som Gottis i miniformat <3
Och den bruna (Undi) var så pussig och kramig,mysigt.

Hade dem uppe hos mig några timmar men släppte sen in dem i sin egen lägenhet då mina kissar nästan fick panik ute i köket där jag fick hålla dem instängda.
Prutten var nämligen überdryg o skulle slå vovvarna så de var jätterädda för honom.
Dryga lilla kissunge.

Är inte kry,fryser som sagt massor,det är lock för öronen titt som tätt,småhostig och tjock i huvudet.
Förkylningstider whoop whoop.
Men var iaf tvungen att ge mig upp på byn i förmiddags för att hämta ut mina antidepp som var helt slut.
Sen in på Ica och efter det fika lite på PeWe's med mamma,lillebror,Leeloo samt Hanna och alla hennes tjugoelva barn ;)
Nejdå,hon har tre styckna.
Tittade in lite snabbt på Lindex oxå för att köpa ett till grafittinails lack i svart :)
Awesome.
Så jag ska pyssla lite med naglarna sen :)

Vet att en del av er väntar på en ny vlogg,och det kommer...Hold your horses people ^^
Och jag har inte glömt frågorna folk,det e några jag inte svarat på :)
Tar det i Vloggen :)

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: silla

har lite frågor till dig som jag är nyfiken på. skulle vara nice om du ville svara på dom (i nästa v-blogg kanske? =)):



- vad har du för skostorlek?

- skulle det finnas en möjlighet att du blev tillsammans med fred punk igen i framtiden?

- hur gör du om du ska bleka håret från typ svart/mörkbrunt till väldigt blont? (bästa tipset för så lite slitage som möjligt, fattar ju att du bleker det)

- funderar du på att skaffa hund igen?

- om du skulle åka på semester, vart vill du helst åka då?

- du sa nåt om att du haft ätstörningar förr i nån v-blogg (om jag minns rätt?) isf, vilken sort led du av?

- hur är det med din agorafobi numera?

- använder du foundation/puder/liknande eller har du bara typ ögonskugga och en fantastisk hy utan "underlagsprodukter"?

- vad använder du för typ av hudvårdsprodukter till ansiktet?

- vad använder du för märke på smink?

- vad använder du för parfym själv? och vilken parfym gillar du bäst på killar?

- vilken är din favoritdrink?

- bästa 3 banden du vet?

- favoritlåt/låtar?

- favoritfilm/filmer?

- hur höga klackar på skor gillar du och vad är det högsta du klarar att gå i?

- hur lång är du?

- vad väger du?

- om du fick önska dig vad du vill, vad skulle det vara?



hoppas du inte tog illa upp om för en del av de kanske lite personligare frågorna.



ÄLSKAR DIN BLOGG, DU ÄR AWESOME! =D

2011-11-19, kl 18:19:32


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0