Bölade istället.

Pga den extrema tröttheten som vart och krassligheten så ligger jag extremt efter här hemma,det ser ut som fan och jag har massor att ta tag i.
Plockande,disk,dammsugning,skura golv,plocka mer och plocka mer.
Uhh.
Messade just Leeloos farmor o frågade om hon får stanna där tills imorgon så kan jag ägna dagen åt att göra det som behöver göras,hoppas att det går bra!

I eftermiddag kommer en tjej med en hylla till Spike.
Köp & sälj sidor på Fejjan är bra skit :)
Skruvat isär hans gamla hylla o den ska slängas,det kommer bli mycket bättre och finare med denna.
Men just nu ser det ut som att ett helt soprum spytt inne på Spikes rum så det måste åtgärdas innan hon kommer.

Mitt hår hade fått en mycket underlig färg/färger så det var dags att bleka det.
Före:


Efter:

Piffade till mig som till synes för att gå ut på kvällen.
Lyssnade på musik,drack några öl o satt vid datorn tills jag skulle knalla upp på byn för att möta några vänner,så skulle vi garva åt folk som skrålade på karaoken på krogen (om man nu kan kalla det krog,jag vet inte).
Men så i en handvändning sket det sig o jag satt i soffan och bölade istället.
Jaja..ibland är det jätteunderbart!

Igår var jag,mamma,Spike,Marie + barnbarnet Joni bort till en mindre loppis.
Kollade lite men hittade inte direkt något,en musmatta till Spike bara.
Så in på djuraffären för att köpa mat till Omran och vidare till Netto o hemåt.
Mycket trevligt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe o sega vid fejjan en stund,sen försöka börja plockandet.

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0