Jag pratar med mina växter.

Igår var det verkligen full rulle hela dagen.
Började under morgon/förmiddag nånting med att diska,blargh!
Det var massor.
Sen plocka plocka plocka.
Efter 12 nånting kom Hanna och bebisen Viljah hit,mycket trevligt,händer väldigt sällan.
Viljah låg mest o sov medans vi samt Spike och mamma (som kommit vid detta laget) började ta oss an Spikes rum som var HEMSKT!
Kolla bara!!!

Fullt såhär illa brukar det inte vara i vanliga fall även om han är duktig på att stöka till och vara slarvig (preteen deluxe yes).
Nu var det illa för han tömt sin gamla hylla på grejer.
Sen kom tjejen med den nya hyllan jag köpte, så började vi böka med att sätta ihop den.
haha,blev fel några ggr så mycket skruvande blev det.
Men efter en fikapaus och rensande av skallen så gick det bättre :)

Blev micket brau.


Jag har nu 200 Liter jord.
Det e rätt mycket :)
Awesome.
Så efter städande etc igår började jag plantera om mina älsklingar (läs:gröna växter).
Allihopa behöver ny jord och vissa behöver större krukor.
Får ta det jag har sålänge tills jag hittat stora jäklar för en billig penning.
Hanna hade roligt åt att jag pratar med mina växter :p
Hon tyckte det såg ut som jag hade nån allvarlig störning o var tvungen att filma det,haha.
Jag har dock inte sett det klippet.

Oh well,för en stund sen stallde jag ut resten av alla växter i köket så nu ska jag ta hand om dem som inte fick sin behandling igår.
Love my plants <3
Önskar jag kunde ha ett helt djungelrum men växter både högt och lågt.
Samt nån cd spelare o en mysig fåtölj kanske där man kan sitta o bara njuta :)

//hellA


Btw,vila i Frid Lars Brandeby (Kurt Ohlsson ni vet) som dog natten till söndag).
Han var riktigt härlig!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

har hanna någon blogg?

2011-11-21, kl 11:11:37
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym : ah fast hon skriver aldrig.

2011-11-21, kl 22:04:03
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0