Finaste julklappen!

Godmorgon folket!

Det är måndagsmorgon,Leeloo sitter och smörjer in sina fossingar o Majki sover ännu.
Jag försov mig och vaknade av att Spike for upp o sa att klockan var åtta!
FFS!
Så det blev stressigt iväg till skolan för hans del stackaren.

Idag far karln hemåt,trist :/

Ohh vet ni,i förrgår (dvs lördags) så fick jag en tidig julklapp av honom.
Jag förklarade att han inte fick ge mig något före julafton men det gick absolut inte,jag var tvungen att ta den nu.
Men först gick han iväg en sväng och kom tillbaka med något i en väska.
Jag fick den finaste julklappen!
Något jag ALLTID velat ha!!
En kungspyton orange ghost hane,han är så sjukt fin och jag gav honom namnet Brynolf
Lilla bäzen.
Jag har hållts med ormar nu i ungefär ...Snart tio år...Och jag har aldrig haft en kungspyton men alltid velat ha,förstår inte varför jag aldrig skaffat nån.
Men nuuu så,hihi.
Tack tack tack fina älsklingen!


Nu ska jag plocka undan lite tror jag nog,ser ut som fan här hemma.

Återkommer nog senare så ska vi se om jag orkar spela in videobloggen ikväll (IGEN),gaaah!

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Louise

Har du alltid älskat djur såsom spindlar och ormar? Du har aldrig varit rädd för dem? Inte heller som liten? Isåfall beundrar jag dig (eller kanske din mor som lärt dig att inte vara rädd för de djuren?)



Själv är jag livrädd för spindlar och de ger mig tyvärr utlösande ångestattacker då jag ser dem. :-( Synd, hade varit coolt att vara en av de som INTE är rädd för spindlar! :)

2011-11-28, kl 12:53:14
Skrivet av: Malin

Åh sån fin orm :) och vilken fin julklapp :)!!!

Kram :love:

2011-11-28, kl 16:52:20
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Anonym

Men fan. Okej. Har du tur så blir den ca 180 cm lång och kräver ett enormt terrarie så småningom, men då har du inte kvar den för då har det antingen hänt en olycka, du har inte råd att mata eller så har du tröttnat. Hur kommenterar du det? Vad har hänt med dina andra ormar?

2011-11-30, kl 08:25:37
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym : Läs på lite innan du gnäller nästa gång tack.

Kungspyton blir runt 120 cm som vuxna och behöver inga ENORMA terrarier.

Jag kan det där.

Mina andra ormar?

Sålt vidare etc etc.

Så är det med folk inom reptilvärlden,men det visste du väl inte heller.

2011-11-30, kl 14:25:01
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0