Matkoma och lekdejt.

Kom hem för en liten stund sen.
Var på utvecklingssamtal gällande Leeloo pga att hon börjat ny avdelning och allt.
Inget att gnälla på dock,skönt skönt :)

Igårmorse var jag och Leeloo ute o träffade Hanna + hennes kids.
Knallade först bort till Netto för att handla lite sen bort till en lekpak så de fick busa av sig lite.
Det var fan så burrigt så vi blev inte ute överdrivet länge.


Just ja,i söndagseftermiddag hade vi ju söndagsmiddag hela familjen.
Var massa trevligt och massa gott :)
Dock är det livsfarligt att äta mammas mat för jag äter alltid för mycket och hamnar i matkoma.
Jag låg utspridd på köksgolvet efter maten och kippade efter andan..typ :p
Haha!
Jäkla svullo.
Kalops..Omnomnom!

När maten sjunkit lite drog jag med mig hela högen ut på promenad.
Skulle först bara gå och hämta spån till råttorna men det blev en rejäl vända.
gick runt hela Hallsberg typ.
Mycket behövligt och mycket skönt.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Evelina

Egentligen har jag inte alls med det att göra eftersom jag inte känner dig men eftersom du skrivit om det tidigare undrar jag lite hur det gick med Spikes pappa?

2011-10-18, kl 12:10:49
Skrivet av: starsprinkle

Du får så gärna fråga :)

Kan blogga om det senare idag :)

2011-10-18, kl 13:31:18
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Sara, mamma till tre små troll

Aah vilken härlig mössa du har!

2011-10-18, kl 15:35:01
URL: http://neccin.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0