Munknullad!

Speldag.com ungefär :)
Sitter med baby som kom hit igårkväll och spelar 'Zelda - Link to the past'.
Riktig nostalgi för mig,har inte spalat det spelet på säkert runt 14 (?) år!
LOVE IT!
Så spelar vi Donkey Kong Country oxå,yaaay. *älska*


Tidigare idag när jag skulle resa mig upp från soffan så vet jag inte om jag gjorde det snett/för snabbt eller liknande för det typ slog till i ryggen som fan,fick jätteont!
Jag blir livrädd för att få ryggskott igen.
Har väldigt ont i nedre ryggdelen nu,försöker göra massa lätta och mjuka yogaövningar i hopp om att INTE få ryggskott en tredje gång.
Bland det värsta jag vart med om,när jag haft det har jag vart 100% beroende av andra.
bara legat på en filt/täcke på golvet,gråtit,inte kunnat gå på toa själv,inte kunnat gå eller nånting.
HEMSKT!
Well,well.
Håller tummarna för att mina övningar ska hjälpa.
Så ikväll/inatt blir det minsann ingen hårdporr,då lär jag gå sönder! ^^

Jag och Leeloo bakade kladdkaka tidigare idag.
Ska strax käka det nu tillsammans med Lidl 'bourbon vanilla' glass som är sinnessjukt god!
Jag gillar inte ens vaniljglass men den,WOW.
Man blir munknullad,seriöst!
Omnomnom.


Nu så..
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Noa

Åhh, det zelda (till supernintendo) har jag varvat utan att dö en enda gång. anledningen var att mamma klarat zelda 1 till nes utan att dö en enda gång, jag ville inte vara sämre ;)

2011-10-01, kl 21:45:12
URL: http://www.norberg.tk/
Skrivet av: Spiik

Fasen vad snygg du är!:love:

2011-10-02, kl 17:56:18


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0