Fullt ös - medvetslös.

Daaaamn,det har gått i ett hela dagen!
Majki for hemåt runt 11 snåret och då satte jag igång med att diska en enorm jävla jättedisk *pust*
Sen kom en kompis o hennes karl med råttor till mig,hon är typ min privata uppfödare :)
Awesome.
Sen plocka plocka och plocka.
Slänga ned Leeloo i badkaret och börja dammsuga hela lägenheten.
Hej och hå.
Plocka ihop all tvätt i alla rum för att knalla ned i tvättstugan.
Tänk vad glad man kan bli över en torktumlare :D
Seriöst,jag blev jättehappy.
Helt jävlöa underbart.
En helt ny torktumlare har de nu satt dit istället för den gamla som slutade funka som var typ från 1500talet!
LOVE IT!
Jag kunde knappt vänta tills första maskinerna blev klara så jag skulle få provköra den,hahahaha.


Anyhow.
Så har jag skurat golven.
Lagat middag mitt i alltihopa vilket var stressigt då jag redan hade fullt upp.
Möblerat om i vardagsrummet och det blev mycket trevligare än innan.
Skälet till ändringen var för att jag inte kunde ha öppet balkongdörren för då skulle Tutts (ormen) frysa och det går ju inte.
Nu står hon tryggt i andra hörnet.


Sitter nu och dricker lite kaffe,barnen och lillebror sitter i soffan och kollar på Simpsons.
Snart sovdags för dem,lovely.
Då jävlar ska bara bara ned o hämta upp sista tvätten och koppla av.
Eller ja,iaf försöka.
jag är inte så duktig på koppla av biten.
Well,well..nu ska jag fortsätta.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

fint det blev i rummet :-) det ser så mysigt ut på bilden. ja det är ju mysigt på riktigt åxå så klart :-)



misstänkte att du hade mannen hoss dig när du inte har uppdaterat så mycke på nätet på en stund. ;-P



2011-10-10, kl 22:47:33
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0