töja nosen

Töjer nosen.
Lika skönt som alltid...not!
AJ!
'Vill man vara fin får man lida pin' stämmer verkligen nu.
Sitter med en septumspik i nu och det är skitfult,iaf på mig.
Den får sitta där lite tills jag kan trycka igenom tunneln jag ska ha sen.
nu är jag iaf klar på 'töja septum fronten'.
Har nått mitt mål på 6 mm.
Yay!


Next thing - töja labret (mitten av läppen).
Får se när jag tar tag i det.

Putsade fönstrena i köket idag.
Så sjukt skönt att ha det avklarat,de var riktigt skitiga.
Barnhänder och kladd.
Nu är det bara sovrummen kvar,sen är det helt klart :)
Lovely!

Nu ska jag och min ömma näsa kolla på 'Body of proof'.

Nattinatt//Hella

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Kan hålla med om att den grejen i nosen inte va dösnygg. Jag töjde nyss till 3.2 det kändes...trode ju att det skulle va smärtfritt från 2.5 till 3...haha fel jag hadde..

men jag har i en hästskoring men funderar på om den inte är får stor i omkrets...men den jag vill ha glider och hamnar så hålet drar i hopa sig..så jag tror det läker bättre med denna,,,

Spännande att veta va:rolleyes:



men 6 mm är stort!!! Det måste bli en rätt fet ring sen!

:love:

2011-10-12, kl 22:53:38
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: starsprinkle

Thina - haha jaa men det ÄR intressant,så det så :)

Hur kan den du ha glida så hålet drar ihop sig? vad är det för konstigt smycke?



Nix,ska inte ha ring,ska bara ha en tunnel i sen ^^

2011-10-12, kl 23:14:47
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Thina

hm jag har en sån som är formad som en hästsko men spetsig i ändarna, och tjock på mitten...sen ska oringar hålla den kvar men dom glider åxå..men den är i formen som den du hade innan men din va ju mönster i medan min är slät. Tror att jag hade en likadan men tunnare i då åxå. och den glider av snor och sårvätska..mysigt...men nu har jag små plåstertejp saker på ringen...skit snyggt..



Men när den hamnar snett så är den ju tunnare och då drar ju hålet ihopa sig. Hoppas du fattar nu:-P



Men om du bara har tunnel i så syns det ju inte...det är ju dummt. eller jag älskar min septum och vill ha smycke som syns. fast jag köpte en sån grej man kan ha så det inte syns, men då ser näsan tjock ut...



spännande söndagsföreläsning om min näsa...

2011-10-16, kl 13:48:34
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0