Saker förändras...

Vart iväg till dagis med Leeloo.
Tjock jacka,mössa,vantar och kängor behövs nu när hösten är här helt och hållet.
Vackra vackra hösten!


Funderade lite på hur saker förändras...
Tänkte på hur extremt väl jag trivdes i mitt rum när jag bodde hemma trots att det var sinnessjukt stökigt och man knappt fick plats bland alla grejer osv.
Nu skulle jag inte kunna ha så,jag skulle få spasmer deluxe!
Och hur jag avskydde att sova i en nybäddad sängmed rena sängkläder.
Hade mitt påslakan,lakan och örngott så länge jag bara kunde.
Nu älskar jag känslan av att krypa ned i en renbäddad säng,gärna helt nyduschad oxå.
hur härligt som helst.
Minns när Spikes pappa började töja sitt ena öra när han var 15 (?) och jag tyckte att töjda hål var så sinnessjukt fult.
Nu vill jag bara ha större och större men sitter fast på 22mm då jag har en 'thin spot' så jag måste skalpera snibben för att kunna ha större.
Vilket jag ska ha!

Idag ska jag försöka rensa och sortera bland alla mössor och vantar.
Det ligger huller om buller och man hittar inte vantarnas sambo.
Sen kanske baka lite?
Men det brukar alltid sluta med att jag svullar i mig alldeles för mycket själv.
Hej självdiciplin! Nää,vad är det?

Well,well.
Sims 3 en stund nu sen en tupplur.

Later//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0