Orm på rymmen ^^

Det tog inte så lång tid för mig att vakna till liv nu på morgonen jämfört med andra morgnar.

Kliver upp.
Går ut i köket för att ladda kaffebryggaren.
Tyckte att råttorna var så hypade och sa typ - 'fan vad ni håller på' för att sen fortsätta med kaffet.
Sen skulle jag gå ut ur köket o såg av en slump Tutts där helt plötsligt uppe på vitrinmöbeln där i köket,vid råttburen.
Hajjade till lite och tog tag runt hennes huvud för att vara säker på att hon inte skulle bita mig.
Har nämligen blivit ordentligt biten tidigare av en stor jävla kungsboa som var i närheten av en råttbur.
Det gör ONT!

Sen in med henne i terrariet igen och tejpa för dörrarna extra mycket.

Som tur är lever både råttor,katter och igelkott.
*pust*
Katterna satt snällt och tittade på Tutts som nosade runt,haha.

Fan,jag var ju uppe vid 03 inatt o pissade,tur jag inte trampade på henne då hade det nog resulterat i en rutpytons käft i foten/benet,aouch!



By the way.
Någon läsare som råkar ha stavar/ringar i storlekarna 2.0mm samt 2.4mm och 3.0mm?

Här kommenterar du:
Skrivet av: ???

Hur FAN kan du vara så oansvarig med dina djur?! Vad man kan ha läst här tidigare så rymmer det djur titt som tätt och de skadar sig på TEJP osv!!! Har du inte råd med riktiga terrarium som har lås och är hela - dvs rymningssäkra - så ska du inte ha djur! :mad:

2011-10-17, kl 09:14:02
Skrivet av: Carol

Jag har ringar och grejer du kan få, lite osäker på strl bara :-S

2011-10-17, kl 10:33:23
Skrivet av: Thina

du ser den där ormen är inte att leka med! Tänk om jag hade varit och hälsat på! Jag hade dött flera gånger om!

2011-10-17, kl 12:54:41
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Anonym

hahahaha... alltså, jag dör. Din blogg är så rolig, blir ofta förskräckt. Är rädd för både ormar, råttor, och för den delen töjningar i näsor och allt du håller på med =) kul med en blogg som inte bara handlar om cupcakes

2011-10-17, kl 13:44:41
Skrivet av: starsprinkle

Till ??: Rymmer de titt som tätt,jaså?

Och Tutts terrarie ÄR helt,dock är det inte ett BRA terrarie för en orm,jag har vart på jakt efter ett annat ett bra tag men det vet inte du och därmed bör du inte vara så jävla snabb med att döma.

Lite trevligare ton hörru!

2011-10-17, kl 19:41:35
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Suzi

Jävlars...hade det varit jag som upptäckt en orm på rymmen så hade jag först skitit ner mig och sedan dött av en hjärtattack haha. Är så jävla ormrädd så det är sinnes. Dock måste jag säga att Tutts är väldigt tjusig :).

2011-10-19, kl 11:47:58
URL: http://xhollywoodbabylon.blogspot.com
Skrivet av: BloggMamman - Lifestyleblogs.se

Kan en sån orm skada barn?

Alltså, skada på riktigt?

Inget illa menat utan bara en fråga...

Kram

BloggMamman

2011-10-22, kl 20:24:53
URL: http://bloggmamman.com
Skrivet av: starsprinkle

Bloggmamman - det värsta hon skulle göra är att bita vilket hon inte gör,hon är tam.

skulle jag dock sätta ormen runt ett barns hals och den skulle vara psykskadad så skulle hon nog kunna kväva barnet.

Men annars - nej!

2011-10-23, kl 09:04:09
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0