Sälja stjärt.

Vanligtvis tycker jag om att sova naken eller i nåt tunt men den sista tiden har jag sovit antingen i min sparkdräkt eller i långärmad t-shirt och mjukisar.
Det e kallt!

Flickan i videon jag skrev om,hon som blev överkörd och ingen brydde sig - hon dog.
Stackars lilla 2åring!
Äckliga människor!

Igår var jag in till stan med J,en kompis.
Jag gick på gatan och sålde lite stjärt.
Eller nej,det gjorde jag nog inte.
Var inne på sjukan bara,haha.
Kom hem och var sjukt trött,uhh.
Hade tänkt lägga mig redan vid 10 men så fastnade jag vid 'Fråga olle dokumentären' som handlade om porr,så jag var tvungen att titta.

Idag är det inga större planer mer än att försöka handla lite,bad mamma om hjälp så jag kan få hem så mycket som möjligt.
Jag vill ha bil och körkort,gaaaaah!
Men det känns extreeeemt långt borta eftersom jag kan inte göra två saker samtidigt (bromsa,gasa,styra,kolla vägen,växla etc) så det skulle sluta illa tyvärr.
Så ikväll kommer hjärtat mitt hit,två veckor sen vi sågs nu *sakna*

Nu ska jag ta en till kopp kaffe.
later//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0