Får jag presentera.....

Ojdå,här har vi visst vart inaktiva märker jag.
So sorry for that!

Helgen har vart bra och lugn.
Massa gos,film och onyttigheter ^^
Kollade bland annat på filmen 'Insidious' som jag tyckte var riktigt bra och spännande.
Av skaparna till Sawfilmerna och Paranormal activityfilmerna.
Awesome!
Dock var det vid något tillfälle,eller två som det blev lite överdrivet men det 'braiga' uppvägde det.


Igår åkte mitt lammkött hemåt och nu är stackarn sjuk.
Det e väl kidsen som smittat honom med några taskiga förkylningsbacillusker I guess.

Spike har vart hemma frånh plugget idag,halva helgen har han vart rätt slö och hostat jättemycket så det fick bli en vilodag för hans del.
Satte dock alarmet imorse ändå för vi skulle iväg.
Vid tio åkte vi bort mot Askersunds kommun för att titta på en söt sak.
Får jag presentera 'Prutten'.
Han är 12 veckor gammal idag och så sjukt vacker.
Har alltid velat ha en tigrerad missling.
Ska bli mycket spännande att lära känna honom.

Trodde att Pungis eventuellt skulle fräsa åt honom men det var Prutten som stod för all dryghet.
Han är så rädd stackarn,vet inte vart i lägenheten han håller hus just nu,han är så liten och lägenheten är ju relativt stor.
De stora katterna har som mest nosat på honom två sekunder och de lyssnar o backar när han fräser.
Lilla fisen.
Han gillade att sitta på Björns axel,så pass att han nästan somnade.


Och nej tack,jag klarar mig alldeles jättesuperduperfint utan era negativa kommentarer om att jag skaffat en tredje katt.
Tack på förhand era neggon.

Nu ska jag tvätta Leeloos hår o stoppa henne i säng//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: thina h

äh, ingen ska klaga på att du har en katt till nu.

så länge du kan sköta om katterna, ge dom mat, gos å kärlek så är det inget någon ska bry sig om!

å jag vet ju att du älskar djur lika mkt som jag, så tror INTE det e nåt problem på den fronten. kram på dig å puss på nya kissen!

2011-10-24, kl 21:10:25
Skrivet av: lina

Aaw, Grattis till er nya familjemedlem!:)

Men Prutten? Tycker det var finare med Fisen :p

2011-10-25, kl 09:24:49
Skrivet av: Mia

Vilken söt kisse! Inte så jätte stor skillnad på att ha två katter eller att ha tre katter! Själv gick jag från 0 katter till 3 på en kväll.. :P

Underbara små liv!

2011-10-30, kl 00:42:12
URL: http://www.odjuren.n.nu


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0