Vatten i rövspringan.

Kanske en liten helgupdate eftersom jag inte klottrat något på hela helgen.
Majki har vart här som de flesta lär ha fattat,bara då jag är frånvarande... ^^
I torsdags kom han.
Jag hade fullt upp större delen av den dagen med att baka.
Spikes klass skulle ju stå på marknaden och sälja hembakat så alla föräldrar som ville/kunde skulle baka.
Jag fixade lite vanilj och chokladdrömmar som blev omnomnom.
Så gjorde jag lite 'tigerdrömmar' till oss själva.
Aldrig sett såna innan faktiskt.


Fredagen så fixade vi till oss och mötte upp mamma och Björn,så knallade vi upp på byn.
Var ingen höjdarmarknad i år tyvärr.
Det mest spännande var väl att jag fick vatten ner i rövspringan när jag satt hukad och bestämde mig för vilka rökelser jag skulle köpa,så blåste presenningen till och vattnet for ned.
Mest över ryggen men oxå ned till min röv,det var mindre skönt.
LOL.
Det var riktigt kallt för övrigt,riktigt höstigt väder.
Mötte upp Spike sen när han sålt klar vid ståndet.
Åkte karuseller etc etc.
Leeloo är fan crazy,hon är inte ens 5 ännu men drar sig inte en sekund för att åka 'vuxenkaruseller'.
En marknad åkte hon 'Twister' med Henke och denna gången åkte hon 'Virvelvinden' med mig och bara gapflabbade hela tiden :D
Spike var precis tvärtom som liten,han började panikgråta så jag fick be den som skötte attraktionen att stanna så han kunde gå av :p
Awww!


Så kom min storebror Micke med tåget från El Stockholmo för att spendera helgen med familjen,mycket trevligt.
Saknar honom.
Dumma fan att bo ända där borta >_<

På lördagen hade vi filmkväll.
Jag,Majki,Micke och kidsen.
Eller ja,kidsen sysselsatte sig med diverse medans vi kollade på 'Machete' och 'Dog Pound' <--- (asbra).
Svullade onyttigheter...
Spikes vän H sov över..
Så det var fullt med folk :)

Annars har vi inte gjort mycket alls,mest degat,kollat film och pussats ^^

Btw,kan ni snälla hjälpa mig om ni känner er lite extra snälla idag.
jag är med och tävlar om pluggar till öronen för ett helt år.
Ni måste vara medlemmar på facebook och gå in på denna länken.
'gilla' mitt foto så har ni röstat på mig.
Please?!
LÄNK!

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0