Katia

Jag vet det e segt med inlägg nu när Majki är här,men det e för att det e fullt upp med både honom,barnen,djuren och hemmet.
Lugn lugn,det kommer återgå till det 'normala' ^^

Resterna av stormen Katia är mindre skojig faktiskt.
Satan vad hon drar tag i träden.
Jag blir fan skitnödig o tror att träden ska blåsa ned rätt i mitt sovrumsfönster så någon spetsas och dör.
Vem vet liksom.
Scary shit.
Kan bara föreställa mig hur hon är i sin fulla glans,hon lär vara riktigt jävla stark.
Det är ju trots allt bara resterna av henne vi svenskar fått se.

Igår satte Majki en dermal anchor i pannan på sig själv.
Det var lite pilligt men det gick,alltid svårast att göra på sig själv.
Jag ska börja trixa o lära mig sätta i dem jag med.
Har länge nu tänkt ta upp piercandet igen och jag ska snart köpa verktyg o smycken o sätta igång.
Saknar det.


Efter det var klart knallade vi bort till 'Familjens Hus'.
Glad att Majki ville följa med,impad av det blev jag fan också,haha.
Satt o snackade med folket och åt smaskig middag bestående av fiskpinnar,hemmagjort mos,kall sås och gröna ärtor.
Omnomnom.

Leeloo tvärtslocknade bara en stund efter vi kom hem vilket var underbart.
Hon busade galet mycket på FH sen sov hon hela natten,hihi.
Jag o majki låg i sängen och kollade reptildokumentärer.
Lovely!

Nu ska jag lägga mig igen och myyyysa <3

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0