Lavalampa krossad av Pung.

Imorse...
På väg hem från att ha lämnat Leeloo på dagis.
Majki ringer mig o säger att jag ska ta på mig foppatofflorna när jag kommer hem o ska gå försiktigt in i sovrummet.
Jag gör det o ser så uuuunderbart fint att det ligger massor av krossat glas över golvet samt ett halvt hav med blå vätska.
Herr Pungis hade nämligen vart uppe i fönstret och hävt ned min andra lavalampa.
Denna gången en sån vanligt med 'lava' i istället för glitter som i min första han hade sönder.
Det var riktigt imponerande att se hur otroligt mycket vätska det var i,det kan man inte tro när man tittar på en sån.
Det spred ut sig under typ halva sängen och över en stoor del av resten av golvet.
Det var bara att sätta igång med att plocka glas o torka upp,mindre skoj när det är relativt tidigt på morgonen.


Tog ur min madisonpiercing idag :(
Så jävla pissigt för jag älskade verkligen den,men den fick ta för mycket stryk när jag låg o sov etc så övre hålet var riktigt infected :(
PISS!
Kommer låta det läka lite nu sen sätter jag i dermals där istället,det kommer funka bättre.
Madison är för övrigt piercingen i halsgropen.

Kommer sakna den väldigt mycket faktiskt,det var en favvopiercing helt klart!

Imorgon ska vi upp på byn,göra lite ärenden åt henne då hon är lite dålig.
Hoppas det inte spöregnar bara,mindre festligt.

Idag har det städats och grejats lite allmänt,annars inte särskilt mycket alls.

Ringde och skällde på Hallbo då jag blev lagom pissed när jag såg att grannen dörr i dörr precis skulle på nya golv INNAN mig.
Pratade med både gubben från 'Golvtjänst' och grannen 'C' som sa att hon väntat i 4 månader.
jag sa att jag väntat i TVÅ år,dvs sedan jag flyttade hit.
Jag ska ju ha både nytt golv o ny våttapet i stora badrummet men nejdå,här går det segt.
Har valt tapeter och golv TVÅ ggr uppe på Hallbo för att de första gången tappade bort min lapp.
Bra jobbat!
Så jag ringde upp imorse och sa som det var - att jag var upprörd,men jag var trevlig.
Kvinnan som håller i den delen skulle vara tillbaka imorgon så jag ska ringa direkt klockan 08,så det så.
Nu jävlar anamma!

Nu ska barnen i säng strax,så nu ska de fixa till sig.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: BloggMamman

Min sons lavalampa kraschade i golvet medan den var tänd och bubblade och jag kan säga att "det där som bubblar" blir som ett kletigt lager som INTE GÅR ATT TORKA UPP- när man torkade blev det bara ännu mer utsmetat:-(



Kram

BloggMamman- en blogg om BloggMammor, står det ngt om dej idag?

2011-09-15, kl 21:45:03
URL: http://bloggmammor.blogspot.com
Skrivet av: Thina

katter kan va hopplösa! men söta



Synd att piercingen inte funkade, den va dö snygg! men tänkte just föreslå en ancor men det skrev du ju åxå :-) det kan bli skit fint!

Jag vill ha en ny i pannan! men skiten lär väll migrera igen..vill ju inte betala en förmögenhet om den sla lossna igen. :-(



Du låser in ormen när jag kommer hoppas jag!!! Lovar att titta på den genom glaset men inte på allt för nära håll...irk...



Den kommer va det som gör mig mest nervös på måndag..haha...

2011-09-15, kl 22:13:01
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Suzi

Hörru Hella-babe...kommer du och göbben din att vistas något på live at heart här i örebronx som pågår nu mellan fredag-lördag ? Om det är fallet så hojta till så får vi väla ta en öl ihop :).

2011-09-15, kl 22:51:31
URL: http://xhollywoodbabylon.blogspot.com
Skrivet av: starsprinkle

Suzisnyggo - Ohh,det hade vi gärna vart om vi haft barnvakt men dessvärre inte :(

fan vad synd.

Tycker dock vi borde ta en öl ihop någon gång,right?

2011-09-16, kl 07:25:06
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0