Vän från skåneland.

Vad konstigt det blev efter Majki for hemåt igår.
Han har ju vart här i typ 10 dagar så man hann vänja sig,lär ju sakna honom lite extra nu när vi inte kommer ses på två veckor eller något sånt.
Jag är bara lite sådär måttligt avundsjuk (läs galet avis) på honom då han ska upp till CALM och göra en mycket trevlig grej precis innan han kommer hit nästa gång.
Gaaaah,jag vill oxå!!!
Men det blir förhoppningsvis snart min tur med. ^^
Så mycket planer....så mycket! <3

Igår kom min nätvän Thina på besök.
Hon är ända nere från malmö men hade vart i Stockholm så då tänkte hon besöka moi på vägen hemåt liksom.
YAY!
Det var första gången vi träffades men vi båda var överens om att det absolut inte kändes så.
Lite lustigt men skönt.
Jag var rätt nervös men det gick så bra,avslappnat.
Med sig hade hon sin finska spets Eddie som var sjukt fin men daaaamn vad han lät,haha.
Älskar spetsar,de är så vackra men skulle aldrig kunna ha en sån själv,de låter för mycket.
Thina var helt underbar,sån härlig människa och så jeffla go!
Hoppas vi kan ses snart igen <3


Idag ska jag och morsan samt kidsen in till Örebro.
Måste handla lite skit och mamma skulle lämna in något papper nånstans.
Miiicket trääävligt.
Får se om lillebror hakar på oxå,det märks.
Jag ska böka lite här hemma först,sen hämta Leeloo på dagis o så måste Spikey hem från skolan oxå.
Sen drar vi.
Måste hitta nån efterskottspresent till mamma ju,vet dock fortfarande inte vad det ska bli.
Svåååårt!
Helst av allt önskar jag att jag kunde ge henne typ en spavistelse,det är ungefär hennes högsta dröm om man inte räknar med att hon önskar sig en ny kropp som är frisk och utan smärta.
Lilla mamma,jag skulle ge henne världen om jag kunde.

Nej fan,nu ska jag ta och plocka lite här hemma,sen ta mig en tupplur I think..

Återkommer ikväll,för nu kommer bloggen rulla som vanligt igen :)

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

:love: Äddie är lite knäpp...haha..

Men det va sjukt kul att ses!!! Det är lite skumt med en del man träffar som känns som om man känner skit väl fast man aldrig har setts!

Så nu får vi ses igen!!! Och Spike måste ju komma ner och åka till legoland :-)

Puss

2011-09-20, kl 10:22:56
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: marie bjurstrom

Kom ner till Skåne nån gång då!!! Så kan du träffa mig samtidigt!!! ;)

2011-09-20, kl 10:56:21
Skrivet av: BloggMamman

Kul att du är "tillbaka" igen!

Spännande att träffa en bloggvän och att upptäcka att man har lika trevligt i verkligheten :)

Hoppas Du hittar ngt fint till din mamma- det verkar hon verkligen förtjäna!

Kram

BloggMamma- en blogg om BloggMammor

2011-09-21, kl 09:25:35
URL: http://bloggmammor.blogspot.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0