Taekwondo & sparkdräkt.

YAY vad kul!
Spike var med sin vän J för ikväll för att kolla in Taekwondo,om det var något för honom.
Han blev kär i det :)
Jag blir så glad!
Har peppat honom länge och försökt få honom intresserad för något.
Och nu vill han absolut fortsätta med detta!
Klart han ska få göra det,han får visst prova först 5 ggr sen ska man betala avgiften på typ 600:- så måste jag även köpa dräkten till honom.
Han visade mig här när han kom hem lite rörelser etc han lärt sig.
*stolt mamma*
Lite smått avis blir jag nästan,skulle oxå vilja.
Älskar (nästan) alla kampsporter nämligen!


Annars idag...
Fick sms imorse av storasyrran som skrev att de fått in fler 'Onepiece' på Netto,så jag borde passa på o byta.
Jag klädde på mig o susade iväg med cykeln snabbt som fan.
Yes,yes.
Nu har jag min svarta sparkdräkt o den är übermysig.
Ska pimpa den lite oxå så den blir mer 'hellA',funderar på hur bara.
Hade till och med mig den till 'Familjens Hus' i eftermiddags.
Haha,den och mina rosa foppatofflor.
LOL.

Awesome!

På FH för övrigt så var det så jäkla mycket folk idag,oh lord.
Och tusen barn ungefär.
När vi satt och käkade fick Hanna och jag överrösta varandra/alla barn för att kunna höra varandra.
Galet.
Det blev pasta och kyckling idag,omnomnom.

Man kan väl för fan inte ha ä'gglossning två gånger samma månad?
Det var inte så jäkla längesen jag hade det o både igår & idag har jag haft samma 'äggvärk'.
Wierd.

Imorgon blir det att bleka håret på Spike för han vill ha rosa.
Och som tur är har jag kvar lite och det lär räcka precis till hans hår :)

Det var allt för mig idag.
Tack och hej//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Jag

men piss på dig...ville ju köpa din sparkdräkt...fannas ju inga kvar idag :/

2011-09-28, kl 00:18:57
Skrivet av: starsprinkle

awwww ^^

2011-09-28, kl 06:35:07
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust ~ 4-barnsmamma <3

Om du hade äl-värk igår & idag så är det samma. Det betyder bara att det är jävligt svullet där inne & att ägget antagligen släpper idag. Jag brukar ibland ha äl-värk dagen innan & sen nästa dag. Ibland så pass att jag svimmar! Här behövs inga äl-tester liksom. :-P

2011-09-28, kl 20:56:59
URL: http://mansondusts.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0