Igår

Skrev detta igårkväll men så fuckade internet ...

Yes yes yes finally some peace and quiet!

Sitter nu vid en ny dataskärm,en lite större fast den känns mycket större.
Hade hunnit bli så van vid min 19" (?) och denna är väl typ 21" eller nåt.
Gött som fasen!
Så fick Spike ta den andra för han hade en minimal skärm.

Igår när jag hämtade Leeloo på dagis o frågade vad de gjort etc som man alltid gör så hade de bland annat pratat om brandbilar osv sa ena fröken.
Och hon hade frågat alla barnen som satt samlade om de visste vad man ska ringa för nummer om det brinmner.
Leeloo var det enda som visste och sa 112!
YAY *stolt mamma*
Nu försöker jag bara lära henne vilken adress vi bor på osv.

Sara,hennes man Ponus och sonen Tor var här i eftermiddags.
Dottern Freja var på gymnastik här i närheten så de var här o satt o snackade lite skit.
Hade med sig skärmen och så oxå :)
Sara tyckte jag var sinnessjukt het i min onepiece då jag hade dragit upp både ärmarna och benen för det var så varmt.
trodde hon skulle fota Tutts som jag höll i men hon fotade i själva verket mig o la upp i sin bilddagbok.
HAHAHA jag ser för jävlig ut ^^
Tänker icke visa er.

Nej,usch.
Mina ögon är jättetrötta.
Återkommer imorgon istället//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Natali

Hittade din blogg när jag googlade på matråd vid gallstensanfall :-P hur som helst, jättekul att läsa då vi är så olika! Kommer att komma tillbaka. Om du orkar ge mig gärna dina bästa gallstens tips :love:

2011-10-27, kl 14:11:05
URL: http://finest.se/natali


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0