8 dagar.

Nyligen inkommen igen.
Lämnat Leeloo på dagis :)
Fan,det e så synd.
Leeloos nya mössa,fin med gröna stjärnor som vi köpte i stan senast.
Den är puts väck.
Verkar som nån förälder på dagis stulit den då den glömdes där.
Så jävla dålig stil att stjäla ett BARNS saker!
Hon hann använda den en dag :(

Jäääklar vad bra blekningen jag köpte sist var.
Hittade en ny (?) fron Mood som var avsedd för just mörkt hår och som bleker 7 nyanser.
Kletade i Spikes hår igår och tadaa,kolla liksom.
han har mörkbrunt hår och såhär ljust blev det!

Mina starkaste rekommendationer,verkligen!

Sen käkade vi lite och efter det färgade rosa.
Hade nämligen en halv flaska kvar.
Blev riktigt fin,intensiv färg :D
Han blev skitsnygg o såg fram emot att få visa det i skolan :)


På tal om hår.
Jag är ju lockig i grund och botten,ärvt från både mor och far.
jävla krullföräldrar :p
Man går ut på morgonen till dagis och har ..well,normalt hår.
När man kommer tillbaka ser man ut såhär,som en jävla krullock pga att det är fuktigt i luften.
festligt,nää.

Längtar tills det blir långt och därmed tyngre så det inte blir lika krulligt.


Och på tal om något helt annat.
Hur länge räcker ett vanligt 500gr kaffepaket hemma hos dig/er och hur många är ni?
Eftersom jag dricker mycket kaffe så var jag nyfiken på hur mycket som går åt.
jag skrev upp när jag öppnade paketet och igår när det tog slut så skrev jag upp det.
Ett paket räckte i 8 dagar för mig.

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust ~ 4-barnsmamma <3

Hm, ett paket räcker nog i två veckor för oss. Men K dricker sällan kaffe hemma eftersom han jobbar så mycket & dricker kaffe på rasterna istället. Och jag dricker inte överdrivet mycket kaffe, kanske 2 muggar/dag. Men jag dricker ju desto mer cola då.. ca 2 l/dag.. :-|

2011-09-29, kl 09:28:53
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Lillafruluva

Haha. Värsta filmstjärnefrillan!! Mitt hår var också så. Nu har jag ju dreads så jag slipper det problemet :-)

Vi är två vuxna som dricker kaffe här och vårt paket räcker nog fyra dagar kanske så vi är väl med i samma kaffeklubb!

// carol

2011-09-29, kl 09:29:25
Skrivet av: KalsongMorsan

Här går det åt två paket i veckan, men vi är ju iofs två stycken då som dricker det :)

2011-09-29, kl 12:28:18
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: Sara, mamma till tre små troll

Jag använder alltid moods blekning, funkar hur bra som helst på mig och jag är nästan svarthårig :)

2011-09-29, kl 13:02:51
URL: http://neccin.blogg.se/
Skrivet av: marie bjurstrom

Ett paket kaffe räcker max en vecka hos mej, är det folk här mkt så kan det ta några dagar... Dock häller jag ut äckligt mycket kaffe när jag e ensam, eftersom jag alltid brygger mer än jag hinner dricka upp.. =/ Ska ta å göra samma grej och även skriva ner hur mycket jag häller ut, trött på att handla kaffe hela tiden!

2011-09-30, kl 17:05:38
Skrivet av: Maja Lilja

Du är skit snygg i ditt blonda hår nu! du ser ut som värsta pinuppan! me likey! :D

2011-09-30, kl 20:53:13
URL: http://www.majalilja.com
Skrivet av: MansonDust

Jag kanske är äcklig, men jag dricker gårdagens kaffe JÄMT. Bara värmer i micron. Sen brygger jag nytt efter det.. :-P

2011-10-01, kl 21:09:56
URL: http://mansondusts.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0