Skrevtittande & översexuell.

Seriöst,jag MÅSTE göra en synundersökning så snart som möjligt.
Hjälp mig.
Vart är det billigast och bäst att skaffa brillor?

Jag vet inte ett skit om sånt där.
Men jag är iaf övertygad om att jag behöver minst läsglasögon.
Ögonen blir hela tiden så ansträngda,det liksom svider i dem och de känns trötta/suddiga/grusiga större delen av dagarna.
och då sitter jag alltid bara kortare stunder vis kärmar såsom vid datorn och tv'n.

Åhh tittade just på trailerna för "Sims 3 pets" som släpps nästa månad.
Åhhh,måste ha det!

Imorgon är det äntligen yoga igen.
Som jag längtat och saknat det!
Underbart!
Ny lokal dock,bara några minuter från där jag bor,perfa!
Min kropp blev sämre under det långa uppehållet,så den kommer bli så lycklig och tacksam nu när det kör igång igen.

Och imorgon e.m är det 'Familjens hus' igen.
Hej och hå.
Skönt att slippa laga middag. :)

Idag var jag bort till en lekpark med Hanna,hennes kids och ena vovven.
Sen joinade Carro + två av hennes kids och sen helt plötsligt kom Marie och hennes ena vovve.
Leeloo blev jätteglad över att få leka med Noomi.
De har inte lekt på superlänge eftersom jag och Hanna inte direkt vart sams men vi har börjat lösa det sakta men säkert den sista tiden :)
Så vi hade det trevligt där ute i sanden allihopa.
Carro kollade mitt skrev tydligen och jag fick frågan om jag var översexuell för jag pratade om nåt porrigt som vanligt,hahaha.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Erika

Jag var nyss hos optikern, Synoptik inne på marieberg! Jättetrevliga och glasögon kan du få för 498kr!! Urvalet av bågar är lite begränsat i den prisklassen men det finns ändå en hel del att välja på.

2011-09-06, kl 07:08:25
Skrivet av: Linda

favoptic.se

2011-09-06, kl 12:13:34


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0