Yoga,nyckelfinnare & texmex.

Jag har kommit in i en riktig Simsperiod igen.
Det brukar vara riktigt långa uppehåll,sen kommer det tillbaka och jag spelar så fort jag får en stund över ^^
Som nu.
Men nu får det räcka för ikväll.
Mina ögon gillar det icke!

Sötaste Malin,nu får du lite att läsa btw ;)
Tillägnar detta inlägget till henne för hon är så jävla go,går in på min blogg flera ggr om dagen för att se om jag skrivit o småsurar när jag inte gjort det.
Hihi,det är en trogen läsare tamefan.
PUSS på dig gumman!

Först imorse så försov vi oss,festligt som fasen.
Vaknade strax före halv åtta och fick eld i röven.
Spike var dock vaken o kollade på tv men inte fan väckte han mig,unge!
Väcka Leeloo,fixa frukost till ungarna,på med kläder o fara bort till dagis.

Sen på förmiddagen cyklade jag bort till yogan.
Vi var inte alls många..få se nu..6 styckna bara.
Kommer dock några till nästa gång.
Oj så ringrostig jag kände mig.
Kom inte ihåg alla rörelser och det spände som fan i ryggen och benen.
Får la se om det blir någon träningsvärk imorgon.
Men ÅHH så skönt att ha börjat igen.
Älska yoga!
Fikade lite när vi var klara sen cyklade jag vidare till Netto för att handla lite.
Köpte bland annat 'nyckelfinnare' så nu jääävlar ska jag inte tappa bort nycklarna mer.
En helt underbar uppfinning.
Man sätter den mojängen på nyckelknippan.
och om man inte vet var den är så visslar man då piper och blinkar den.
Älskar den!!!!

Vidare bort till dagis för att hämta Leeloo sen hem och klunka lite kaffe o spela Sims.

Klockan 15 knallade jag o ungarna bort till 'Familjens Hus' där det var massa folk idag.
Jösses,både vuxna och ungar överallt och ingenstans.
Snackade skit o höll koll på kids iaf,det var trevligt :)
Maten idag var het texmexkyckling med pasta.
Gott men stark så man blev lite svettig.
Var väl ingen hit för kidsen,iaf inte för Leeloo som gnällde lagom bra.

Hemåt...
Var tvungen att ta en Ipren för jag hade fått en fittig jävla ägglossningsvärk,hela magen blev svullen och gjorde ont.
Inte ofta jag känner av skiten men idag var det inge häftigt.
Och så kom morsan och lillebror.
Drack lite kaffe och bökade här hemma.
Så kom Carro över en stund.

Så ja,full rulle hela dagen.
Nu ska jag tvätta bort mascaran och fan lägga mig snart så jag kommer upp i tid imorgon//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0