Retrotunika

Ibland är Facebook lite extra bra att ha.
Som idag till exempel.
Visste att Leeloo skulle ta skolkort nu snart,men trodde det var imorgon torsdag.
Ser då en statusuppdatering från en tjej som hade lagt upp bild o skrev nåt i stil med 'redo för fotografen'.
Whoop,vilken tur...då kom jag på att Leeloo antagligen med skulle fotas idag.
ûbersöt blev hon i sin retrotunika :)


Det pissar ned och har gjort sen vi vaknade.
Tur jag har mitt stora lysande gula paraply,där under fick jag o Leeloo plats både gott och väl på väg till dagis utan att bli dyngsura :)


Igår när vi kom hem hade Hallbo satt upp lappar om att ta bort alla grejer i trapphuset.
YES,lovely!

Får se om stördogrannarna tar bort sitt nu.
Igårkväll hade de dock ställt dit ännu mer i form av två barncyklar.
ReTaRdS!
Så här såg det ut i trappen för några dagar sen,svååårt att komma fram och farligt om det skulle börja brinna etc

Tog upp min vagn o ställde den i lägenheten iaf.

Jahopp,nu ska jag ta en cigg o sen lägga mig en stund.
Adjö//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0