Abstinens

yay tack tack för tipset om hur jag gör för att blogga från mobilen!
skulle tro att ni nu kommer få stå ut med massa mindre inlägg bara för att.

åh fy fan,tidigare idag och ett antal timmar framåt så hade jag härlig abstinens.
rökte mina sista cigg imorse och det var riktigt pissväder i form av snöblandat regn så jag vägrade gå ut.
ringde lillebror typ hundra gånger för att tigga av honom men han sov som en liten gris.
Well Well,jag blev helt fladdrig och svettig.
fy fan.
jag är inte redo att sluta än,men jag har planer på det.
läskigt vad ett beroende faktiskt gör med ens kropp och psyke,cheeses!

nu är Majki här ,vi har lust käkat och glor lite film.

kanske skriver mer sen,annars imorgon. puss på er!

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0