Såhär färgar hellA håret:

OBS!
Jag har självfallet blekt håret ordentligt innan,annars blir resultatet värdelöst när man använder extrema färger.


Steg 1: Tvätta håret med valfritt diskmedel,ja diskmedel.
Så försvinner alla hinnor av balsam etc etc,det ruggas upp så färgen fäster mycket bättre.


Steg 2: handdukstorka så håret bara är fuktigt.


Steg 3: smeta in håret med färgen.


Jag använde även denna gång 'Electric Banana' från 'Manic Panic'.
Dock första gången någonsin som det gått åt så extremt lite färg,jag är awesome.


Steg 4:Sätt en plastpåse så tätt du bara kan över huvudet.
Färgen fäster bättre om färgen inte hinner torka.

Låt sedan färgen sitta så länge du bara orkar.
Jag orkade inte vänta längre än 2 timmar.
Sen sköljde jag noga ur det och hade i valfritt balsam.


Steg 5 : fresh and awesome!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Oh shit vilket cool färg det blev :O så snyggt :)

Kram

2012-04-03, kl 23:46:12
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0