Raggmunkar & musbebisar!

Oh vad jag tycker nya deignen här blev fin.
Jag säger bara lite färger till Cim typ,och hon känner mig så pass jäkla bra och hon lyckas alltid trolla ihop nåt jag tycker om.
Puss på dig hjärtat!

Sitter halvt om halvt o tittar på 'Big brother Live'.
Leeloo har somnat i fåtöljen.
Björn sitter i ena änden av soffan o tittar på programmet precis som Spike och hans kompis H som sover över här andra natten.
De uppför sig så bra och kommer överens och nu är det ju påsklov,så varför inte liksom.

Idag käkade vi ihop med morsan.
Det blev hennes underbara raggmunkar med lingsonsylt som jag älskar mest i hela världen.
Så fantastiskt goda!
Hon gjorde två satser och varenda liten munk tog slut.

Har en dålig dag idag med.
Blä!
Är irriterad,bitter och depp.
Vet inte vad fan det är men jobbigt är det!

Tog upp musbebisarna för första gången idag.
De är så små och ljuvliga så man gör fjantiga toner med rösten ^^


Här kommenterar du:
Skrivet av: MANSONDUST ● en piercad, jävligt långhårig barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk ●

Puss puss :love:

2012-04-02, kl 07:22:57
URL: http://mansondusts.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0