Guldmärke & Calippo!

Dåligt med uppdaterande I know,men satan så trött jag vart och är.
Kanske pga vädret?
Eller kanske för jag håller på att dra ned på kolhydrater?
Kanske för att jag dricker sjukt mycket kaffe?
Dunnow.
Redan vid typ 18 snåret på kvällarna är jag så pass trött att jag skulle kunna lägga mig för kvällen.
Tro mig,när man bara vill lägga sig så är det mindre festligt att man har två energiska och bråkiga kids att ta hand om.

Men,men.
Nu ligger de i sina sängar.
Jag har plockat och grejat här hemma så mycket jag orkat o nu ska jag bara koppla av,eller ja...koppla av för Hella innebär att ändå sysselsätta sig men ändå...
Kollar samtidigt på 'Criminal Minds' och grejar med en ny 'att-göra-lista'.

Tidigare idag drog vi (jag o ungarna) med oss min mor och bror på en liten kortare promenix.
Bort till Ok,köpte varsin Calippo och sen en liten omväg hem.
Första dagen idag med sol,det behövdes..Känt mig lite piggare.

Efter jag hämtat Leeloo på dagis gick vi o mötte Hanna som hämtade sina kids på dagis.
Leeloo cyklade runt runt medans vi väntade.
Nu när hon cyklar rätt stabilt utan stödhjul så jävlar går det undan ^^


Sen tvingade jag med henne hem till mig en sväng.
Snackade lite allmänt strunt och hon blev kär i mina söta musbebisar :)


Åhh,igår tog Spike guldmärket på skyttet.
Så jäkla glad för hans skull,duktiga Spajkus <3
Så var det en mindre tävling och han kom tvåa . :D
Stolt!

Nu ska jag se klart min serie :)
Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0