Ointressant inlägg.

Så var det söndagskväll.
Jag har just tagit mig en dusch och barnen ligger i sina sängar.
I soffan sitter lillebror och kollar på 'Big brother live'.

Vart sådär fint ute idag igen,men undantag för en regnskur.
Skönt som fasen.
Så det blev en liten promenix med barn,mor och bror.

Passade på att dammsuga och plocka medans lusten fanns där oxå,halleluljah så intressant!

Ninjan är förresten hos min mor nu pga diverse orsaker.
Sedan igår eftermiddag och det går toppen än sålänge.
Hon verkar trivas.
Håller tummarna för att inte morsans astma och allergi börjar bråka mer än vanligt.
Hon har velat ha katt i massa år,hon älskar katter näst intill lika mycket som jag gör ;)

Oh,jag måste ta tag i att töja läppen mer men jag drar på det.
Gör kukont ffs!
Jag är en riktig wimp när det kommer till bodymods.
jag älskar dem på alla sätt och vis men smärtan är fan inge festlig alls!
Ska samlar jag mod för att cutta upp örat lite så jag kan peta in en större plugg utan att örsnibben brister!

jaja,det här inlägget tog ju hundra år längre än vad jag tänkte.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Dani

Läste nånstans att om man går ner i storlek ett tag och sen börja töja igen så är det ganska stor chans att ett ''thinspot'' försvinner. Läste det nånstans och tänkte på dig.

2012-04-16, kl 09:43:20


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0