Idiotgrannen & video på Snorren!

Idiotjäveln här under är lika dum i huvudet som vanligt!
Han bara vrålar rätt ut.
Så jävla störd i huvudet!
Ska bli så underbart skönt när de flyttar,de ska visst till Trollhättan,haha.
Dock förhoppningsvis inte granne med Majki.
Längtar ihjäl mig.
Stackars deras nya grannar dock :(

Min dator har vart lite dum sedan jag formaterade om den.
Den fick för sig att mitt grafikkort inte var i,att det vara var någopt standard crap...så jag har inte kunnat spelat Sims eller nåt sånt.
Men igår fick jag hjälp av J som är en gammal kompis.
Han är sjukt duktig,he was doing his magic :)
Och nu är allt som det ska.
YAY!
Glad Hella :)

Stackars Lilla snupplan.
Precis när vi kommit till dagis nu på morgonen snubblade hon på skorna på något konstigt vis så hon föll med knän och händer rätt ned på asfalten :(
Hon grät så förtvivlat och fick riktigt ont.
Jag vet,det gör så förbannat ont att skrapa upp hud,aaaj!
Frågade om hon ville ha plåster (vilket hon aldrig nånsin vill) men denna gången var det visst en liten tröst.
Så jag bad en av fröknarna om det.
Och så en puss på vardera knä och vardera hand så blev det lite bättre.
Så haltade hon iväg med några kompisar.
Awww!

La just upp denna videon.
Snorre är så söt när han fjäskar för han vill ha blötmat.
Då 'städar' han frenetiskt,hihi.
Älskar mitt fina lejon <3


Och det var nog allt för mig just nu
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0