Tvättmaskin utan tachos.

Vilken jävla skitdag!
Vilket jävla mående!
Vilket jävla psyke!

USCH!
Sånt otroligt trassel i huvudet som gör att jag inte ens kan tänka normalt,går inte att koppla bort det liksom.

Har inte gjort ett skit på hela dagen bortsett från att tvätta.
Det roligaste på hela dagen var när tvättmaskinen började bråka nere i tvättstugan.
Mindre skoj att hela skiten låste sig o jag inte fick ut mina dyngsura kläder.
Efter massa bökande så klickade det äntligen till och luckan öppnade sig.
Maskinen var visst sur för den inte fick några 'tachos',hahahaha.
Var tvungen att fota ju.


När jag sen hålls med sista maskinen så verkade den aldrig bli klar och tvätten såg fortfarande dyngsur ut.
Snurrade rattgrejen så skiten skulle bli klart men då öppnades luckan istället och ut kom världens ångmoln.
Maskinen var skitvarm och jag blev bajsnödigt rädd för att det skulle explodera eller nåt.
Tog ut tvätten snabbt som fan som var kokhet men dyngsur.
WTF liksom?
Well,well..
Får höra av mig till Hallbo imorgon,satte dit lappar sålänge.

Nu ska jag sätta mig med lite 'Wordfeud'.
Vill nån spela med mig så adda bara 'starsprinkle84'
Men ha i åtanke att jag inte är duktig alls,jättenybörjare som aldrig ens spelat Alfapet i hela sitt liv.

Godnatt//HellA som hoppas på en bättre dag imorgon.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anna

Suger när tvättstugorna har problem, här är nästan alltid tummlarn trasig o felmeddelandet visar att den blivit överhettad.. någon kan inte tummla.. :P

Min kompis berätta idag att hon varit i Hallsberg o lämnat sin lilla goding Ninjan.. o ja bara, "hos hella eller" o va rätt ja hade!! Då sa ja t henne att då har hon hittat ett SUPERBRA hem åt sin katt som var min favorit, jätteskoj!!!

2012-04-03, kl 14:42:03
URL: http://www.mittlivminkamp.bloggplatsen.se
Skrivet av: starsprinkle

Anna



Hihi jaaa,tänkte blogga om det senare ikväll ,om Ninjan alltså.

hihi glad jag blir!

2012-04-03, kl 19:44:33
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0