Nej jag saknar inte det...

Jag ska ha mens och är lättretlig,blöööh!
Visst är ni intresserade?
Igår la jag mig redan vid halv tio och idag blir det nog oxå tidigt i säng.
Har inget uppe att göra när jag bara retar mig på allt liksom.

I förmiddags tog jag,Leeloo och mor min bussen ned till vårdcentralen för Leeloo skulle vaccineras mot difteri,stelramp etc..tror jag det var.

Jag har sån koll ^^
Det gjorde ont tyckte damen men hon var modig.
Sen sa jag åt sköterskan att ta bort plåstret Leeloo hade på knät för det fick absolut inte jag ta bort.
Hon fick det när hon var hos Henke o det såg inge mysigt ut där under.
Luktade gott gjorde det inte heller,uhh.,

Rengjordes lite,plockade bort ludd som fastnat samt så fick hon som ett skumgummisliknande grejsimojs på knät istället,så huden under kan andas.

Damen är så stolt nu,berättar för alla att hon tatt spruta :)
Hon har blivit stor.
Häromdagen bara slog det mig,fastän jag vetat det innan såklart....Att efter sommarlovet börjar hon på lekis.
Galet!
Jag tycker det är superduperskönt att barnen växer upp.
jag är inte den sortens förälder som många andra som saknar då de var små bebisar.
Oh nej,har aldrig njutit av bebistiden,det är inget för mig.
Well,det var inte dit jag skulle komma.
Efter vårdcentralen satte vi oss utanför Ica med varsin glass (hon fick glass och såpbubblor för hon vart duktig) i den härliga solen.
Idag var det äntligen vårigt igen you see.


När vi kom hem käkade vi lite frallor som morsan köpt med sig.
Nomz.

Annars har det inte skett mycket idag.
Marei var här en sväng o snackade strunt.
Björn o jag hjälptes åt att laga en punktering.
Jag tänkte möblera om i sovrummet igen,ställa tillbaka sängen där den var innan så jag kan komma åt att städa bort Omrankiss läääängst där under men så mycket pallade jag inte.
Kanske imorgon.

Nej shit så ointressant,jag bara tråkar på om massa crap.

Godnatt//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0