Det är så dyrt att laga.

Kom precis in efter att ha lämnat Leeloo och här utanför mötte jag granne M som stod och pratade med vaktmästarna P och G.
M gnällde över den fuckade tvättmaskinen och jag flikade in att jag håller på att få spasmer på den där skitmaskinen med hundra felkoder.
P ringde till någon elektriker som har hand om det där direkt och pratade med honom.
När han avslutat samtalet säger han : vilket dåligt svar jag fick,han sa att det är så dyrt att laga!

WHAT the FUCK!?

Vi betalar överpriser i hyra,fungerande tvättmaskiner är ett litet jävla krav!
Gaaaah!
*irriterad*

Spike var så stolt igår när han kom hem från skyttet.
De hade fått skjuta med 'riktiga' vapen så han hade med sig tomma hylsor hem för att visa.
De hade skjutit med salongsgevär och sen var det något mer.
Det hade gått skitbra och han tyckte det var jättekul :)
Yay!
Jag ska fråga 'läraren' där om jag kan få de tomma hylsorna som blir,kan ju göra skitsnygga smycken då :)

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Krigaren

Minns när ja va mindre så borra ja hål i en kula (projektil mojjen som sitter i hylsan) å gjorde halsband av den, bliv lite småfräckt..... tyckte ja då iaf.... har ev ett gäng om du vill ha.... med själva kulorna alltså....

2012-04-26, kl 09:38:42
Skrivet av: starsprinkle

Krigaren

Åhh så snällt,ja hemskt gärna :)

Hur får jag tag i dig då?

Maial mig om du vill:[email protected]

2012-04-26, kl 22:38:34
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0